Diskuze
InterPantery jsou poruchové, rychlíky vyšší kvality zachraňují staré vozy
Děkujeme za pochopení.
V96á49c76l54a43v 36K73y96s11e33l91k22a
InterPanter považuji z pohledu cestujícího za jeden z nejméně povedených výrobků, které ČD nakoupily. Podvozek je tvrdý, "háže" a už se mně stalo, že člověk cítil i rázy nepodobné těm, které známe z béček. Pokud porovnám s Leošovým Flirtem, pak se jedná o neporovnatelné. Díky jacobsonovým podvozkům Flirt na koridoru plave a jízda je velmi příjemná. Také odpadávají přechody mezi nízkopodlažní a vysokopodlažní částí pomocí schodů a je možné rozvážet občerstvení. Argumenty, že InterPanter je zastávkový vlak s velkou fluktuací cestujících neuznávám. Pokud jedete z Blanska/Letovic do Prahy, tak v tomto vlaku strávíte více než 2,5 hod.
O rozdělení prvních tříd ví každý. Ten, kdo zadal požadavek na rozptýlení jedniček po celé soupravě by měl být okamžitě od ČD vyhozen. Jen blázen dá peníze za první třídu v tomto výrobku.
Jako cestující upřednostňuji kvalitu. A je mně jedno odkud - česká, německá, francouzská, korejská nebo čínská. Žraloci jsou polské, Flirty byly v Polsku montované a oboje považuji za velmi kvalitní výrobky. Toť můj názor.
K22r56y18š41t95o27f 70L93a56n39í35k
torchu odbocim, nemate někdo informaci, kdy se uskutecni rekonstrukce vozu 1.tridy Pendolina?
P57e70t57r 87K46u63č46e61r31a
zlatej Railjet s Taurusem .ČD udělaly velkou chybu,když neuplatnily opci na nákup dalších souprav za zvýhodněnou cenu...
V31a63c76l78a85v 22H67a78j64e23k
na tom se podepsal Zemanův uřednický nevolený ministr pan Žak
J77a83n 92J68e23m47e18l12k12a
Každá nová česká jednotka snad měla nějaké věci, které se musely vychytat. Některá je povedenější, některá méně. Stejně jako v Anglii mají úspěšný "low cost" IC 125 od BritishRail. Který jezdí v "půjčovnách" i po 40 letech. Nějak souběžně vyvíjeli HST, který měl jako první naklápěcí skříň. A přestože měli jezdící jednotku v provozu (s problémy), celý vývoj zahodili kvůli útokům médií, nálad proti BR a nepodpoře politiků. Jednotky sešrotovali.
Dnes, po privatizaci BR, nemají nic. A technologie naklápění se stejně ukázala jako funkční (Pendolino a spol). A dodávají jiní. Příliš papežští, příliš liberální..
J53a93n 65J18e73m98e74l77k73a
Oprava, ten naklápěcí od BR se jmenoval Advanced Passenger Train (APT)
M85i14c28h69a89e24l 85C76h29a47r84v80á88t
Skoro to vyapdá že v budoucnu v každé soupravě nebo alespoň lokomotivě ze Zplzně bude muset jezdit servisní četa.
D59a70v89i64d 72Č76e88r74n98o54h43o58r77s47k64ý
Radsi nakoupit u Siemensu :)
M55i13k79u20l44á93š 92K59a93l18i92n78a
Nojo, hold naši dědové uměli vyrobit mašiny, které jim tyhle moderní nešahaj ani po paty
I81v45a27n 70H27o30l63a44s
Holt naší dědové zaslouží hold (a většinou i uměli psát správně česky).
V27í18t35ě96z87s97l86a59v 84B20o22c75h
To si takhle jeden den postěžujete v diskuzi a dva dny na to vyjde článek
V21á95c56l78a97v 16M39i80k83u25l37i23c13a
Dejte do Fotogalerie i ty jejich slavné "koženky"! Ve Francii jezdí 300km/h v TGV s komfortem a tady s ČD v koženkách až 140km/h. Století stejné jen národní dopravce jiný.
I70v38a93n 53H22o55l94a16s
Ani ne tak národní dopravce, jako spíš státní dopravní politika.
O10t18t96o 80P12o60s24p11í12š52i83l
Asi všechno, co bylo na našich kolejích nové, si tímhle prošlo. Pendolino, Elefanty, Stadlery, nové vozy od Siemnsu, nové lokomotivy Škody i Siemens a i ty slavné rekonstruované křápy RegioJetu... A nakonec po té, co se odladily mouchy, jsou lidi za nové (nebo rekonstruované) vozy nebo mašiny rádi.
Jistě, poruchovost lidi naštve a člověk se může ptát, proč to nejde rovnou napoprvé. Ale chybu těžko hledat jen u jednoho dopravce nebo jednoho výrobce.
M68í77l81a 30P61i55š98t80ě68l15á74k
Je to pravda, pamatuji se když přišel do provozu Peršink a můžu říci, že to byla dost poruchová mašina.
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Hello Kitty slaví padesátiny. Celý svět si myslí, že je to kočička, jenže není
Kulatý obličej se dvěma trojúhelníkovýma ušima, drobný čumáček, vousky a červená mašle na uchu....
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
Předat farmu potomkům má být snazší, s návrhem po letech přichází nový náměstek
Před dvěma lety slíbil tehdejší ministr zemědělství Zdeněk Nekula, že připraví pro rodinné farmy...
Konec minikečupů i ovoce v plastu. EU chce snížit množství odpadů
Premium Evropská unie v boji za co nejmenší množství odpadu zakáže minibalení majonéz, šamponů nebo...
Úspěšný zubař prodává „ražený český dějepis“, mince už vynesly 155 milionů
V Praze se v pátek vydražila část celoživotní numismatické sbírky Václava Bruny. Vyšla na 6,15...
Čtyři jaderné bloky nestačí, bude třeba budovat další, říká exministr Grégr
Premium Kromě výstavby až čtyř jaderných bloků v Dukovanech a Temelíně by už Fialova vláda měla plánovat i...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!