Diskuze
Levné Dacie dál válcují trh s auty. Sandero dohnalo v Evropě Fabie
Děkujeme za pochopení.
B34o21ř63i68v97o27j 32K51u48b56í20č76e52k
Osobne po Sanderu ve vybave stepway pokukuji jako nahrade za dosluhujici Saxo D
Tam kde Sandero konci v plne palbe tak fabia zacina. Navic bydlim na vesnici kde se uplatni vysoky podvozek. Skodovka je i s paketem na spatne cesty neskutecne nizka.
V91l25a68d82i85m35í24r 32R11e77t26t26i56n56g42e95r
Jde ve stejných šlepějích jako AZNP Mladá Boleslav - Škoda Auto .
M75i92r26o91s72l79a30v 51V52y42k15o67u95p41i42l
Dacia dělá prostě auta, které lidi potřebují ...."what else ??" (kopíruji reklamu na kávu)
Hodně úspěchu. Má to logiku.
V20o70k35o42u44n 68V55l60a11d85i33m42i47r
Jisti lide jiste ano. zrovna vcera mi prisel ADAC Motorwelt. A nova Dacia Sandro dCI 90 smrdi vic nez 40 let starej naftovej Mercedes.
D89a55v78i80d 27K59r60á28l
Prodali přes sto tisíc modelů ...
Automobilka s největším počtem modelů prostě jede!
M45a48r40t43i91n 19K64a14r45á82s16e84k
Netusite nekdo proc je logan levnejsi nez sandero? Vypada to, ze to jsou stejne auta, jen logan ma navic kufr, coz byva zpravidla drazsi....
M31i98c60h10a30l 41P24ř16i49k46r82y98l
Nemá zadní stěrač, vzpěry 5 dveří... asi ten kufr přijde výrobně levněji než ty páté dveře. A ještě je Logan hezčí.
F11r71a25n22t27i60š25e59k 20V16r96á95n37a
Vzhledem k tomu, že ceny aut značek typu Škoda nebo Hyundai rostou na českém trhu šílenou rychlostí, tak se dá očekávat, že na tom nejvíce vydělá Dacie.
D21a67v91i31d 28H96o63l45m65a48n
Dokud do Sandera dávali osvědčenou 12-istovku s 55(54)kW, tak se jednalo o celkem rozumnou koupi. Každé navýšení Euronormy sice jízdní projev vždy o trochu víc zmršilo, ale stále to bylo vhodné na nenáročné ježdění. Ale myslím si, že ten 3-válcový litr, co tam strkají nyní, bude velký propadák. S tak malým točivým momentem v takto velkém (těžkém) voze se z toho stane totální mrtvola. To už si prostě rozumný člověk snad nemůže koupit. A s 0,9 TCE už zase roste cena a klesá spolehlivost. No - uvidíme za rok.
J93o77s59e84f 45C54h78o97d64o41u42n30s92k52ý
Takže v těch testech, kde říkají, že to auto má překvapivý odpich, lžou? (Nevím, jen se ptám, četl jsem to na všech webech, co ten nový tříválec zkusili)
P84a67v55e73l 24F12o64r72e18j72t
Mám Dačku z roku 2006, do dnes má najeto 340 tisíc. Jediný problém jsem zaznamenal že velmi často odcházejí kulové čepy řízení , ale pár nových stojí 500,- tak zase není co řešit. Jinak absolutně bez problémů. Výměna rozvodového řemenu včetně vodní pumpy a napínacích kladek a řemenu na alternátor, serovo a klima to celé se vejde do 3500,- což je cena poloviční proti domácím koncernu a jde udělat za odpoledne na chodníku na sídlišti , nejsou třeba žádné servisní přípravky . Prostě auto velmi jednoduchý a spolehlivý. Nevim co to auto vydrží , ale očekávám že půl milionu najezdim a pak to vyhodím
J83a30k49u29b 62S44e32k34e27r48a
Tchan vlastni stejne auto - logan 2006. Motor je nejvetsi devizou auta, ale chytnul nejaky spatny kus a trochu opakovane zlobi chlazeni - unik z okruhu neznamo kde, cidlo teploty - uz treti beze zmeny, unik hydraulickeho oleje z posilovace rizeni a brzo odchazi podvozkove dily ac s tim jezdi malo a po hezkych cestach. Proste meli asi fakt smulu na konkretni kus, ptz jak ctu, tak tento model je dle jinych majitelu fakt nesmrtelny...
S39t24a65n37i97s40l95a78v 47N98ý77v41l22t
Kupec tohodle by si měl uvědomit, že si dal vlastňák. Čím míň škodovek se u nás prodá, tim nižší bude životní úroveň.
Takže se tu všichni plácaj po ramenou, jak si nastříleli vlastňáky.
S57t58a45n77i96s96l67a34v 47N83ý37v41l18t
Ono se ukáže za 10let, čí auta budou pořád použitelný. A který auta se budou ještě lesknout, ale už na dvoře kovošrotu. Já jsem měl fabii 10let a vydrželo to všecko. Na 300tkm šla do drtičky.
M86a13r34t76i38n 34K32a16r87á37s34e72k
Rekl bych ze tech 10 let to da v pohode, a po 10 letech uz ma vetsina auto obecne cenu velmi malou....
Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?
V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...
Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho
Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové
Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...
Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod
Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Zlato raketově zdražilo. Mohou za to Spojené státy, Čína i Rusko
Cena zlata pokořila historické rekordy a podle ekonomů se ještě zdaleka nemusí zastavit. Důvodem...
Senátor Kennedy tepe Strnadův holding. Nechce prodat výrobce munice do Česka
Nákup amerických výrobců munice a střeliva ze skupiny Vista Sporting Products českou zbrojovkou...
Německá nádraží dávají spát ukazatele odjezdů vlaků, spoří jim tak energii
Vlaková nádraží v Německu zavedla úsporná opatření zaměřená na snížení spotřeby elektrické energie....
Etiopie zmírnila pravidla exportu kávy. Reformy se dotknou i dalších komodit
Největší africký producent kávy upravil pravidla umožňují zahraničním společnostem nakupovat ji...
Naděje pro oklamané zákazníky Maliny, společnost Fotovolty slibuje řešení
Konsorcium firem vedené společností Fotovolty nabízí řešení patové situace okolo insolvence padlého...