Diskuze
RegioJet chce jezdit do Vídně vlakem, mezi Prahou a Brnem po hodině
Děkujeme za pochopení.
J83a60n 10V22r19a54b22e51c
Všechny nas..., si mne klidně vymínusujte, ale je mi to jedno:
Teda tady je to neskutečný sraz nádražáků!
Jak je možné, že to tady všichni ti zaměstnanci ČD navíc píšou v pracovní době???
Kdyby nepřišli soukromí dopravci, dodnes tady jezdíme Pha-Ova za trojnásobnou cenu v koženkách. O cenách cateringu (kde teď si dám pivo/jídlo levněji než v hospodě) ani nemluvě!
Opravdu síla.
Proletáři všech zemí spojte se proti soukromníkům... hlavně ať nám nezmizí naše teplá ČD místečka, z kterých můžeme v klidu psát na diskuzích idnes...
R46o77m63a34n 57N81o38v68a92k
Verte tomu nebo ne, na tuto diskusi prispivaji i lide, kteri nejsou zamestnanci Jancury, aby ho propagovali, pripadne zamestnanci CD.
Dokonce se najdou cestujici, kteri jako ja, vyuzivaji vlaky a jsou zvykli jet kterymkoli vlakem na urcite trase a konkretni den...a nekupuji si mistenky na 5 spoju, kdyz si nejsou jisti, kdy budou muset jet...pokud by si nekoupili dopredu mistenky tak se do vlaku provozovanych Jancurou zpravidla nedostanou...O to tu jde! Me je uplne jedno kdo co bude provozovat, pokud se nezhorsi dostupnost pro cestujici - coz se bohuzel v pripade nastupu tluchuby Jancury na koleje deje pokazde
P29a14v92e84l 64P61r30o80k74o23p
A již se předběžně ví, jak výrazně za letošek stoupnou státní dotace tratě na Brno z důvodu nových žlutých vlaků jezdících tzv. bez dotací? Pokryje to zrušení dotací na noční vlaky na Slovensko? Nebo jsou otázky tohoto typu zakázané?
Š12t68e54f58a29n 37F81r57i64č39a
Bohužel se tedy nejspíš budeme muset smířit s tím, že úroveň cestování poněkud klesne.
P83e88t23r 22N69e21c26h27a32n76i53c14k94ý
Tak moment, Jančura kopíruje ČD do Opavy a Vídně? Nemá svoji fantazii? (Jeho slova)
M90a89r58t68i28n 29H98o78r41á43č40e20k
Tento krok se dal čekat. Zvlášť po zprávě před několika dny, že RegioJet chce koupit 20 lokomotiv...
Konečně bude Brno lépe a spolehlivěji propojeno s Prahou. Na přesnost busů díky masívním opravám D1 už není spoleh a i Jančura v tichosti přestal vyplácet slevy za zpoždění busu zaviněné zácpou, objížďkou... Ne, že by vlaky ČD nebyly pohodlné, ale byly holt někdy až extrémně přeplněné - prodrat se narvanou uličkou k místu na nějž mám rezervaci a vyhodit z něj sedícího člověka - na to chce mít žaludek...
Takže už se těším na prosinec. Hlavně aby Regiojet měl i častější spoje z Prahy večer - mezera busů mezi 20:00 - 21:30 - 23:00 je moc velká, ČD mají jen vlak v 21:00 a 23:58. A tak hodně brňáků se naučilo z nouze jezdit s busy přes Brno na Slovensko...
J82a90n 29V43a95l75a34l72í38k
a ono není to spojení nyní spolehlivé?? a až všichni dopravci budou jezdit jako RJ pouze povinně místenkový tak když budete potřebovat jet z nějakého důvodu ten den aniž by jste cestu plánoval tak se nikam nedostanete když bude vyprodáno... děkuji to nechci...
J40a90n 80J24e52m45e12l57k97a
PS: A Opava.. Trať je jednokolejná. Vytížená. (Časté OS, R, občas IC..) A myslím si, že nemá vlakový zabezpečovač (nebo nějaký přenos návěstního symbolu do kabiny strojvedoucího). Je tam GSM R. Ale ten sám osobě snad neumí ani generální stop. (takže podle mě generální stop tam ve výsledku není). Jen defakto blbá vysílačka..
Počet projetí červených obecně velmi roste.
F69i97l72i63p 68S70m68o62l37a
To by mě zajímalo, kam ty vlaky nacpou. Koleje od Phy do ČT plné. Čím víc expresů, tím víc se prodlouží jízdní doby nákladních vlaků a vlaků nižších kategorií (pokud je rovnou nezruší), které budou ve stanicích čekat, než je něco předjede. Stačilo, aby se v novém grafikonu přidal nový RJ z Brna do Phy a ve Svitavách má kvůli tomu rychlík čekačku o 5 minut delší, než u ostatních spojů. Snad by pomohlo postavení druhé koleje HK-Týniště-Choceň, aby se část vlaků mohlo posílat tudy a pak postavení třetí a čtvrté koleje z Phy do ČT. To bychom ale chtěli moc.
D65a60v51i54d 81P12e86c29a
Zregulovat šnelzugy...místo 4 vozů 12 a sloty pro dopravce...
J95a83n 36J10e29m41e66l81k59a
Taky tichá změna. Původně měly jezdit přece 2 vlaky jižní větví do Starého Města (což by byl pravděpodobně propadák) a jeden pár Bratislava. A tiše jezdí 2 páry do Bratislavy (což je celkem fajn, logické) a pouze jeden do Starého Města.
J66a87n 14J76e63m75e82l45k70a
No, doufejme, že nyní stát zase neodobjedná spoje ČD. Protože to je jediná ochrana. Před nešťastným, nesmyslným prohlášením o dráze. Které vůbec nezohledňuje současné přidělené časy ČD a nakoupený majetek státní firmou, daňovým poplatníkem. Asi není myslitelné, že ČD sklopí uši, zaparkují Railjety a EC do garáže a budou na ně platit dál úvěry.
Pokud Jančurovi přidají jiné časy proč ne. Nebo pokud bude jezdit přes Havl. Brod..
A nelíbí se mi taky přístup open access operátorů - hned řvou ať se zruší dotace. To je proti cestujícím. Místo toho, aby byli rádi že jezdí. Viz, že bude pravděpodobně zrušen spoj z Prahy v 23h. a rozumné kulturní spojení se Slovenskem.
Já už rok jezdím s ČD (s in 50) a vypadá to, že budu soukromé asi bojkotovat víc a víc.
J21i19ř37í 60Z71a37t23l95o16u77k66a84l
Také by mě zajímalo, jak chtějí všechny ty vlaky na tu trať dostat, i když jinak by byla konkurence určitě dobrá věc a navíc by mohla zmizet větší část žlutých autobusů z dálnice. Ale neměl by to být především signál pro vládu a ministerstvo dopravy, že je třeba co nejdříve začít s přípravou vysokorychlostní trati Praha - Brno? Jak je vidět, kapacita tratí nedostačuje a je třeba ji posílit, navíc se ukazuje, že zájem o dopravu po železnici by byl, tak proč to konečně nevyřešit na úrovni 21. století?
Číst iDNES.cz se vyplatí. Megahra o statisíce korun pro věrné čtenáře vrcholí
Na portálu iDNES.cz vrcholí Megahra o peníze. Do pondělí 29. dubna může každý čtenář s registrací...
Za vytlačení z linky do Brna musí Student Agency zaplatit náhradu 21 milionů
Společnost Student Agency provozující autobusy a vlaky pod označením RegioJet musí zaplatit...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Desítky tisíc letů nad Evropou hlásí rušení signálu GPS. V podezření Rusko
Navigační systémy letadel na trasách nad Pobaltím i nad dalšími oblastmi hlásí stále více...
Nad Českem krouží nové značky fast foodů. V plánu mají rozvířit trh
Premium Již třicet let vévodí šťavnatým burgerům, hranolkům a kuřeti v Česku tři fastfoodové řetězce. Nyní...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Nová vábnička pro miliardáře: ponorná superjachta jako pevnost plná luxusu
Rakouská firma vyvíjí hračku pro super bohaté zájemce o cestování, bezpečnost a luxus. Je to 165...
Kurýři preferují flexibilitu. Tu ale ohrožuje nová evropská legislativa
Pokud nová evropská legislativa omezí flexibilitu, kurýři a partnerští řidiči taxislužby raději...
Odpor místních je v Česku racionální. Města z výstavby průmyslu nic nemají
Odmítání výstavby nových podniků a výrobních hal a další infrastruktury je v Česku podpořený ještě...
Mrazy zasáhly sady v Čechách. Škody na úrodě budou rozsáhlé, hlásí ovocnáři
Škody na úrodě ovoce budou kvůli nynějším silným mrazům rozsáhlé. Mrazy zasáhly zejména ovocné sady...
Reportáž od zářivě modrého bazénu. Místo lidí se v něm „koupe“ jaderné palivo
Seriál Silnice vede mírně zvlněným terénem. Levou stranu lemuje zeleň, v dáli se zvedají kopce. Na...
Akční letáky
Prohlédněte si akční letáky všech obchodů hezky na jednom místě!