Diskuze
Z ministerských kanceláří na nádraží. České dráhy zvažují stěhování
Děkujeme za pochopení.
K88v91ě14t12o78s50l19a62v 28V93y60b29í13r10a58l
Zaměstnancům nepřidají. Hlavně těm, kteří jsou v nižších sférách. Je jim jedno, že je to hybná síla celé firmy! A proto radši prachy utopí v nepotřebné novostavbě! Ať přesídlí na to nádraží ne? A můžou postavit třeba halu na opravy. Najde se míst, kde by se dalo investovat s užitkem a kanclíky to nejsou!
M21i10r15o22s97l58a78v 46S93l60á48m27a
Hlavně zastavte výhled z náměstí Winstona Churchila přes Staré Město směrem na Pražský hrad - to bude super, Praha zapráskaná kancelářemi plnými darmožroutů, rozpálenými ulicemi se bude prohánět žhavý vítr, a místo výhledů na památky a jedinečná pražská panoramata budeme čumět na přerostlé krabice ...
P68e49t22r 88V27i71n30a88ř
To se to utrácí, když jim to celá země dotuje..
A služby se zasekly v 70. letech i s jejich "kvalitou"..
L24u42k97á71š 92Š23m38a28h30e66l
Ale no tak, jak dlouho jste nejel vlakem?
(Pro zajímavost - ve středu jsem jel z Prahy do Opavy. Největší zpoždění - přes 6 hodin - vinou poruchy trakčního vedení měl soukromník Leo express, který jezdil se zpožděním ještě dalších 24 hodin, než se mu ty jeho soupravy bez záloh dokázaly srovnat přes krátké obratové časy.)
L29u33k98á51š 38N18o56v16o94t12n50ý
Opravdu je ekonomicky výhodnější si postavit vlastní budovu než si pronajmout kanceláře někde na kraji Prahy
R66a16d96e94k 42J10a98n91a95t14a
Za rozdíl cen mezi okrajem a centrem Prahy může hlavně cena pozemků, nikoliv cena samotné stavby. A pozemky už ČD mají.
Ono je pro dopravce výhodné mít sídlo těsně vedle největšího nádraží v zemi - rakouské dráhy to ve Vídni mají zrovna tak. I LeoExpres má těch svých pár kanclů pár set metrů od kolejí hl.n.
K10r58y23š21t78o11f 42L28a84n29í59k
takze podchod s vyustenim nekde u VSE ještě dlouho nebude, jestli jsem to spravne pochopil.
R25a36d41k24o 28K27ř20i13v41á21n75e28k
Nájemné v budově MD je předražené, reálně i v historickém kontextu. Přestěhování do vlastních prostor by bylo logické.
Budova na nábřeží byla postavena za první republiky z prostředků ČSD jako sídlo Ministerstva železnic a ČSD. Komunistům se budova zalíbila, protože se do budovy Na Příkopech nemohli vejít. Proto budovu zrekvídovali, ministerstvo dopravy přesunuli Na Příkopy a ČSD zrušily. Ano, samostatnými národními podniky se staly jednotlivé regionálně řízené dráhy, podléhající svému resortnímu ministerstvu. Jako celek ČSD nebyly řízeny a neměly subjektivitu ani ředitelství. Ministr dopravy za socialismu seděl Na Příkopech v pracovně, v níž Gottwald podepisoval rozsudky smrti. Sídlo ÚV KSČ u řeky naopak zdobila po celou dobu bronzová okřídlená kola na střeše.
Po listopadu dostaly budovu na Nábřeží L. Svobody ČSD (od r. 1993 ČD) a ministerstvo bylo u nich v nájmu za více méně symbolickou cenu.
V rámci kontroverzního dělení drah na ČD a SŽDC byla budova ČD znovu zrekvírována a ČD se staly nájemníky u ministerstva, ovšem za násobně vyšší nájemné.
S59t22a38n36i33s61l28a74v 84K39r59e17j23c86a20r
České Dráhy byly státním dopravcem s definitivou pro zaměstnance už v době R_U. Dnes kdy ani Česká spořitelna není Česká, by ČD neměly být státní, když nemají co zaměstnancům nabídnout. Ministerstvo dopravy není ani ČD ani ČESMAD. Jen je otázkou, zda na samostatnost ČD budou mít, nebo budou jako SA a Li
A81n89t50o78n64í79n 23Č82e88c87h
České dráhy be měli mít sídlo někde uprostřed země aby pak mohli pěkně jezdit vlakem když potřebuji na nějakou schůzku. A určitě u toho sídla nesmí být žádné parkoviště - jen autobus na nejbližší nádraží.
Pliveme vám do piva. Centrum Málagy zaplavily nenávistné vzkazy turistům
Mezi turisticky oblíbené destinace se dlouhá léta řadí i španělská Málaga. Přístavní město na jihu...
Velikonoce 2024: Na Velký pátek bude otevřeno, v pondělí obchody zavřou
Otevírací doba v obchodech se řídí zákonem, který nařizuje, že obchody s plochou nad 200...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Seznam zakázaných kotlů. Co vám od září hrozí, když v nich budete dál topit
Premium Češi stále provozují nejméně 150 tisíc starých neekologických kotlů na tuhá paliva 1. a 2. emisní...
Loď v Baltimoru měla potíže už dřív, most si o nehodu říkal, soudí odborníci
Bezprostředně po úterní nehodě lodi v americkém Baltimoru vedení společnosti, která loď provozuje,...
{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}
{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}
Bankrot zažehnán, zatím. Saúdové nalijí do luxusních elektroaut miliardu dolarů
Americký výrobce luxusních elektromobilů Lucid získá od divize saúdskoarabského státního...
Průlomový lék na hubnutí dráždí cenou. Kúru za tisíce lze vyrobit za pět dolarů
Lék Ozempic od společnosti Novo Nordisk je jedním z hitů posledních měsíců. Ukázalo se totiž, že...
Divné kšefty za 1,5 miliardy dolarů. Nejvíc dílů pro ruská letadla dováží Gabon
Gabon se stal největším dodavatelem náhradních dílů pro ruská letadla, napsal server The Moscow...
Nezdravé pryč. Komika donutili stáhnout z londýnské dopravy plakát s hotdogem
V londýnském metru se nevyplácí utahovat si z hotdogů. Své o tom ví populární britský komik Ed...
Do dobíječek dá stát dalších šest miliard. Už jich je víc, než auta potřebují
Dalších šest miliard korun plánuje ministerstvo dopravy v příštích letech využít na výstavbu nových...