Premium

Získejte všechny články
jen za 89 Kč/měsíc

Diskuze

Majitelé STK si „napsali“ vyhlášku. Střet zájmů to není, míní ministerstvo

Lukrativní byznys stanic technické kontroly se letos větší konkurence nedočká. Uvolnění trhu, které loni sliboval ministr dopravy Dan Ťok, nejprve zarazili poslanci, protože schválili zákon, který deregulaci výrazně omezoval. Následně ministerstvo dopravy sestavilo pracovní skupinu, ve které zasedli zástupci největších STK nebo jejich spolky, kteří se většímu konkurenčnímu boji snaží vyhnout.
Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Aby STK splnila kvótu "nevyhovujících", musí něko sem tam vyhodit. Vyhazují jen normální občany, kteří se tam objeví jednou za dva roky. Na nich "sbírají body", aby pak mohli svým kamarádíčkům z bazarů, co vozej každý týden prašivky s přetočenejma tachometrama a vykuchanejma filtrama na kšeft, udělit "vyhovující" a známku. Jinak by kamarádíček solil každý týden za opravy a to se mu nechce. Auta má na kšeft, a ne aby do toho cpal prachy. Prodá to jako vyhovující, a jestli ho s tím chytěj v Rakousku, že je to přečipovaný a bez filtru a on pojede domů vlakem, bude se bazarista hájit protokolem, že když se to prodávalo, bylo všechno funkční. Z kamarádíčků maj totiž za tuhle tichou domluvu STK největší peníze. A tak to funguje už 15 let.:-/

2 0
možnosti

Kdopak nám schválil nový zákon, který zrušil možnost jednoduššího STK no přece soukmenovci z ODS, TOP09 a soudruzi s ČSSD.

Babiš jim zarazil tok státních peněz tak si museli na rychlo odsouhlasit alespoň nějakou náplast ...........;-)

0 1
možnosti

Klasický byrokratický hnůj, dej někomu pravomoc a budeš okrádán. Když jsem na té STK chalupě místo "provozní doba" viděl "úřední hodiny", potrhal jsem se smíchy. Není důvod, STK aby při splnění podmínek nemohl dělat kdokoliv.

3 0
možnosti

Jsou majitelé, kteří se o vůz starají. ;-)R^ - A jsou mnozí jiní, jejichž vozem bych se bál jet byť i jen 0,5 kilometru k trafice na rohu... 8-oRv

Ti první by STK vlastně ani nepotřebovali. XTy druhé holt musí k údržbě někdo nějak "dokopat". :-( ... No a jak to tak bývá, vždycky budou ti první doplácet na ty salámisty, kterým je všechno za všech okolností tak nějak u pr*-le.

0 0
možnosti

Taky se mi chce . STK je státem nařízená korupce. Kdyby se mě policie zeptala, kde jsem se setkal s náznakem korupce, tak by STK bylo na prvním místě. Evidentně působení STK nikdy nezabránilo žádné nehodě. Na silnici se pohybují vozidla, která sice prošla STK, ale evidentně hulící náklaďáky, tranzity,osobáky,benziňáky, odpadávající kusy rzi z vozidel,nebo kdy kvůli vůlím v řízení má dotyčný problém vozidlo udržet na silnici, nebo excelentní případ, kdy shoří v tunelu kamion je ukázkou zbytečnosti této instituce. Je to jen GIGA BUZERACE.

0 0
možnosti

Nejsem Babiš abych prohlásil, že všichni kradnú. Ale z toho co čtu a slyším je jasné, že je tu obrovská lobby, která nemá zájem na tom aby tu jezdila auta v dobrém stavu (viz diesely bez filtru, které skoro denně potkávám i osobně), ale pouze na tom aby měly zajištěný provoz že zákona a patřičné zisky. Je to výsměch všem normální obyvatelům ČR.

Ano v Německu je to jinak, ale taky je to tam jinak s přístupem k autům.

5 0
možnosti

A nejlepší na tom je, že jsem slyšel, že jedno nejmenované okresní město má nárok na tři licence) všechny tyto licence koupila jedna firma. Tedy máte možnost si svobodně vybrat, jestli půjdete k Firmě A v ulici A, firmě A v ulici B, nebo firmě A v ulici C. No neberte to, však máte na výběr, ne?

1 0
možnosti

Koukám, že zde asi budu se svým názorem ojedinělý, alebudiž. Uvědomte si prosím, že jakmile rozmělníte dohled nad technickým stavemvozidel na servisy, tak zaplatíte možná trochu menší částku za technickou prohlídku,ale ve výsledku zaplatíte více za servis, protože na jedné straně bude snaha hledatnějaký ten dražší díl, který už opravdu, ale opravdu potřebuje vyměnit, aby toprohlídkou prošlo, a věřte, že se většinou najde, protože kšeft je kšeft, a na stranědruhé tu jistě vzniknou i servisy, kde za flašku projde úplně všechno, takže topak bude teprve údivu, co všechno za jezdící vraky lze potkat na našichsilnicích, protože i ten největší střep si tu svojí garáž, kde bezproblémů projde, vždycky lehce najde. Dnes je STK řádově 300 v ČR a i takjsou některé poctivé více a jiné méně, ale jedou víceméně podle jedné lajny nebo stát má možnost je do té lajny aspoň občas dostat, podiverzifikaci na servisy jich může být klidně i 3000, a to pak bude velkého divení, že sikaždý bude dělat, co chce, a nikdo to nestačí kontrolovat (a pokud ano, bude toznamenat obrovský nárůst státního aparátu), protože ruka trhu zde vyřeší jediné logické pravidlo - zaplať a vždycky projdeš (náš zákazník, náš pán), nikdo si nebude moci dovolit nikoho s autem vyhodit, protože by okamžitě jel jinam, kdy by odpor byl menší, a vícekrát by už nepřijel. Podle mě dohled nad technickýmstavem vozidel měl zůstat od počátku v rukou státu a specializovanýchpracovišť (policie), už privatizace původně státních STK v první polovině90. let byl nevratný krok špatným směrem, ale pokud by to mělo vypadat, jak jev článku nastíněno, tak to už pak bude opravdu lepší povinnost pravidelné technicképrohlídky úplně zrušit. Jenže to zase neprojde, pokud jsme v EU.

0 7
možnosti

V USA není STK vůbec. Když zaviníte nehodu a prokáže se , že z důvodu špatného technického stavu, tak Vás stáhnou z kůže.

3 0
možnosti

Kdo umí, dělá automechanika. Kdo neumí, dělá technika v STK.

2 0
možnosti

Prostě nekecáme, makáme, přesně jak bylo slíbeno, tak vo co de?

2 0
možnosti

Ke zhoršení stavu vozového parku přispěla zejména tzv. ekodaň, tedy daň za to, že nemáte na moderní auto.

2 0
možnosti
  • Nejčtenější

Rohlík pro dítě, nákup do kočárku. Co v obchodě projde a kdy už hrozí právník?

13. dubna 2024

V obchodech platí pravidla, která občas zákazník nedodržuje. Někdy se navoní parfémem, aniž by...

Zlato místo bankomatu. Američané berou útokem zastavárny a zbavují se ho

15. dubna 2024

Vysoká cena zlata je pro mnohé jeho majitele jasným signálem, že právě nazrál čas jeho zpeněžení....

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Kdo je Tomáš Otruba. Klíčový muž v PPF a nový partner Renáty Kellnerové

16. dubna 2024  15:15

Největší česká finanční skupina PPF prochází personální i byznysovou proměnou. Jedním z hlavních...

Za zmizení 12 miliard dolarů trest smrti. Vietnam potrestal historický podvod

12. dubna 2024  17:58

Za největší bankovní podvod ve vietnamské historii padl ten nejpřísnější trest. Rozsudek smrti si u...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Maloobchody na českém venkově ovládnou Maďaři. Kupují další řetězec

17. dubna 2024  14:08

Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS) povolil maďarské skupině Oriens nákup maloobchodního...

Lagos zpoplatnil vstup na veřejné pláže. Nigerijci se na ně už nedostanou

20. dubna 2024

Nigerijská metropole Lagos se pyšní rozsáhlými plážemi s bílým pískem. Za horkých dní skýtaly...

KOMENTÁŘ: O cenách benzínu rozhodne Izrael. Konkrétně jeho touha po odvetě

20. dubna 2024

Premium Jak drahé bude letní cestování, o tom rozhodne zejména podoba reakce Izraele na nedávnou smršť...

ČEZ zažaloval ČNB kvůli pokutě za zpoždění informace mající vliv na akcie

20. dubna 2024  12:44

Polostátní energetická společnost ČEZ zažalovala Českou národní banku (ČNB) kvůli milionové pokutě...

Řecko omezí rybolov vlečnými sítěmi. Připojte se, vybízejí EU ochránci přírody

20. dubna 2024

Řecko se stalo první zemí v Evropě, která vyhlásila zákaz rybolovu vlečnými sítěmi pro lov při dně...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!