Premium

Získejte všechny články mimořádně
jen za 49 Kč/3 měsíce

Jančurovy stevardky obléknou havajské sukně, budou lákat na dovolenou

  4:01
Cestující na vybraných spojích žlutých autobusů společnosti Student Agency budou už brzy vítat stevardky v havajských sukních. Firma si od plážového ustrojení slibuje, že klienty naláká na zájezdy do exotických zemí.

Jančurovy stevardky už brzy budou vítat zákazníky v havajských sukních. | foto: Student Agency

Dívky obléknou krátkou havajskou sukni a tričko s ramínky. V plážovém oblečení se ale podle šéfa společnosti Radima Jančury objeví i stevardi. Ti budou mít na sobě šortky a tílko.

"Začíná sezona exotických zájezdů, a tak chceme lidi upozornit na možnost odjet v zimě na dovolenou do tepla," vysvětlila Eva Sedlmajerová, která ve Student Agency vede portál dovolena.cz. S ním se chce Jančura už příští rok dostat mezi tři největší prodejce zájezdů v Česku.

Podle marketingového šéfa Student Agency Aleše Ondrůje chce firma dělat i svoji reklamu netradičně, a proto se rozhodli pro tak nezvyklý způsob prezentace exotických zájezdů.

"Máme tým patnácti dobrovolnic a dobrovolníků z řad našich zaměstnanců, nikoho jsme do toho nenutili," dodal Ondrůj.

On sám bude v první den netradiční reklamy společně s šéfkou dovolena.cz v plážových oblečcích roznášet po autobuse noviny či kávu. Palubní personál žlutých autobusů na ostatních spojích bude nosit havajské květinové věnce a cestujícím rozdávat čokoládu.

Netradiční marketing může být podle odborníků na reklamu účinný. "Je to velmi dobrý způsob. Každý cestující si tak zapamatuje, oč jde. Je to spojené s produktem a zároveň to využívá vlastních možností Student Agency, což je naprosto správná cesta," míní Martin Charvát ze společnosti Konektor.

Z patnácti dobrovolníků má být deset žen a pět mužů. Jejich tváře chce firma využít nejen při této speciální akci, ale už v pátek je čeká focení a některé dívky skončí jako reklama v nadživotní velikosti na polepech žlutých autobusů. A po vzoru například Ryanairu chystá ze svých zaměstnankyň v plavkách i kalendář na příští rok.

"Chceme více propojit náš produkt s našimi zaměstnanci," vysvětlil Ondrůj.

Takový nápad však už lidé z reklamní branže tak kladně nehodnotí. "Kalendář dívek v plavkách je to největší reklamní klišé. Nemůže udělat pro značku naprosto nic, pokud to není značka plavek nebo výjimečný projekt, jako je kalendář Pirelli," vysvětluje Eda Kauba, kreativní ředitel reklamní agentury Euro RSCG Prague.

Student Agency není rozhodně prvním dopravcem, který využívá svůj palubní personál v reklamě. Irské aerolinie Ryanair například do plavek pravidelně svlékají své stevardky a ročně prodají kolem deseti tisíc takových kalendářů, jejichž výtěžek jde na charitu.

Stevardky i piloty pro vlastní zviditelnění používají často i aerolinky patřící pod impérium Virgin miliardáře Richarda Bransona. Vystupují takřka v každé jejich reklamě.

Dojíždění do Prahy obstarají nové soupravy. Mají dva oddíly první třídy

  • Nejčtenější

Mallorkou se promenoval turista jen v plavkách, místní už toho mají dost

14. května 2024  14:48

Po měsících protestů na Baleárských ostrovech, včetně hladovek před hotely nebo vlny graffiti,...

Belgie jako druhé Řecko. Zadlužení země rychle roste, řešení v nedohlednu

13. května 2024

Belgie se už dlouhé roky řadí mezi nejvíce zadlužené ekonomiky Evropské unie. Svůj dluh tato...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Muž využil mezery v systému aerolinek. Získal zdarma 58 letenek

15. května 2024

Právník Tyrone Barugh poukázal na mezeru v akční nabídce australské letecké společnosti Jetstar....

Trable balkonových solárů v Česku. U zapojení na černo se energie navíc zaúčtuje

16. května 2024

Premium V Česku narůstá popularita balkonových fotovoltaik. V případě, že mají domácnosti staré hodiny,...

{NADPIS reklamního článku dlouhý přes dva řádky}

{POPISEK reklamního článku, také dlouhý přes dva a možná dokonce až tři řádky, končící na tři tečky...}

Za peníze si štěstí koupíš. Kolik utratí swifties během turné své bohyně

15. května 2024  12:29

Zpěvačka Taylor Swiftová je celosvětový fenomén a současná nezpochybnitelná královna popu. Blížící...

Jako nemluvňata. Japonci ve velkém podléhají investičním podvodům

20. května 2024

Rostoucí japonská burza s sebou nese i odvrácenou stranu: investiční podvody. V posledním čtvrtletí...

Nástupní mzdy v energetice stouply o třetinu. Je to výkyv, vysvětlují experti

20. května 2024

Údaje o nástupních mzdách, jak je sleduje pracovní portál JenPráce.cz, vykázaly v dubnu zajímavou...

ČEZ navrhl dividendu 52 Kč na akcii, celkem 28 miliard. Loni vyplatil trojnásobek

20. května 2024  17:58

Vedení energetické skupiny ČEZ navrhlo vyplacení dividendy ve výši 80 procent z loňského očištěného...

Ryanair přepravil víc lidí a má rekordní zisky. Překonaly odhad analytiků

20. května 2024  14:59

Irská nízkonákladová letecká společnost Ryanair Holdings v uplynulém finančním roce zvýšila zisk o...

Akční letáky
Akční letáky

Všechny akční letáky na jednom místě!

Bohužel nám to nevyšlo, oznámili manželé Pagáčovi rozchod po šesti letech

Herečka Patricie Pagáčová (35) a dramaturg Tibor Pagáč (32) se rozešli po pěti letech manželství. Žádost o rozvod zatím...

Zemřel Vlastimil Harapes. Baletní mistr Národního divadla i českých filmů

Ve věku 77 let zemřel tanečník a herec Vlastimil Harapes. Dlouhá léta byl sólistou baletu Národního divadla. Zahrál si...

Anální sex je výzva. Nejvíc tabu je však v Česku jiná praktika, říká průzkum

Erotické hračky nepředstavují podezřelou exotiku, v ložnicích jsou jako doma. Ostatně jako masturbace. I orální sex....

Svěrák se na mě nedíval jen jako na hezkou buchtu, říká Radka Pavlovčinová

Jan Svěrák ji vidí jako robotku. Radka Pavlovčinová v nové hře filmového a teď už i divadelního režiséra hraje umělou...

Plné divadlo i bazilika. Nad rakví Postlerové mluvila dcera, Töpfer i Šťastný

S herečkou Simonou Postlerovou se v prostorách Divadla na Vinohradech rozloučili kolegové i veřejnost. Nad rakví...