Reklamní smršť propukne v amerických televizích, rádiích a tisku, a podle listu The Wall Street Journal Europe má ukázat nový produkt jako uživatelsky přístupný a jednoduchý.
"Vyšli jsme z předpokladu, že nikdo v Evropě vlastně nemá přesnou představu o tom, co je to MSN," řekl pro The Wall Street Journal Europe v souvislosti s kampaní Rhian Mackenzie, který v reklamní agentuře McCann-Erickson řídí propagaci Microsoftu v Evropě.
Na stránkách portálu MSN byla také uvolněna ke stažení testovací verze prohlížeče MSN Explorer, který také zapadá do strategie jedoduchosti a uživatelské přívětivosti.
To potvrdil i ředitel marketingu české pobočky Microsoftu Josef Belmončík. "Nový MNS Explorer zlepší komunikaci mezi uživatelem a internetem. Ukazuje, kterým směrem půjde další vývoj".
Podle Microsoftu umožní nový MSN Explorer například nastavení jednoduchých odkazů na oblíbené webowé stránky na jedno "kliknutí", od stahování hudby až po elektronickou poštu.
Aby se uživatelé nebáli MSN Explorer začít používat, deklaruje Microsoft bezproblémové převedení kontaktů a oblíbených položek z MS Outlooku nebo America Online a také automatický update při uvedení nové verze, bez nutnosti vyhledávání na internetu.
Lahůdkou nového produktu má být také možnost sledovat video nebo poslouchat hudbu během "brouzdání" internetem bez nutnosti otevírání samostaného programu.
Microsoft doufá, že pomocí agresivní kampaně předstihne America Online. I když má již tři a půl milionu uživatelů, z nichž poslední mu přibyli za posledního čtvrt roku, bude se muset hodně ohánět. Zákazníků AOL je totiž 23 milionů.