Podíl mladoboleslavské značky na oficiálním českém trhu nových osobních automobilů tak meziročně vzrostl o 4,86 procentního bodu na 54,35 procenta.
Nejprodávanější značkou za Škodou byl Volkswagen s odbytem 5550 automobilů, následuje Opel s 5495 vozy, Peugeot s prodejem 4773 aut a pětici uzavírá Renault s 4410 prodanými vozy.
V roce 2001 dosud uplatnilo své výrobky na oficiálním českém trhu osobních vozů 38 značek, z toho tři české. Vedle Škody ještě Kaipan s prodejem 19 vozů a Gordon s jedním prodaným autem.
V kategorii lehkých užitkových vozů se prodej zvýšil o jedno procento na 8579 automobilů. Nejprodávanější Škoda Auto zvedla odbyt o 16,7 procenta na 1920 vozidel a upevnila si tržní podíl o tři procentní body na 22,38 procenta.
Nejúspěšnější zahraniční značkou byl Ford s odbytem 1357 vozů, před VW s 1281 prodanými auty, Mercedesem Benz s prodejem 777 vozů a Peugeot s 528 vozy.
V roce 2001 působilo na oficiálním českém trhu této kategorie 29 výrobních značek, což je stejně jako za celý rok 2000. Mimo Škody vykázaly z českých značek prodeje ještě Magma a JLaureta.