Celkově lidé u firmy prosázeli přes 380 milionů eur, tedy téměř o 14 procent více než v roce 2009. Hrubé výhry stouply o desetinu na téměř 93 milionů eur.
Výše přijatých sázek podle společnosti pozitivně ovlivnil růst na trhu v České republice a na Slovensku, kde rostl především podíl sázení on-line. Přispěly mu ale také také významné sportovní události, jako například MS ve fotbale v Jihoafrické republice.
"Za důležité považuji, že kromě razantního nárůstu v segmentu on-line sázení se nám na všech trzích daří udržet absolutní výsledek i u sázek prostřednictvím pobočkové sítě, které slouží nejen jako distribuční kanál, ale i jako servisní centra, a to i pro on-line sázení. Toto pak potvrzuje správnost strategie založené na prodeji našich produktů nejen přes internet, ale právě i pomocí rostoucí sítě poboček," komentoval výsledky generální ředitel Fortuna Entertainment Group Jiří Bunda.
Hrubé výhry z on-line sázení se v roce 2010 zvýšily více než o třetinu na 23 milionů eur, 22,9 milionu eur. Hrubé výhry ze sázení na pobočkách se navýšily přes tři procenta na téměř 70 milionů eur. Propad na pobočkách z roku 2009 se tak firmě podařilo zastavit.
Sázková kancelář působící v Polsku, České republice, na Slovensku, v Maďarsku a na Maltě.