Sám Mareš se ke spolupráci se Sazkou vyjádřit nechtěl. Nebral telefony ani nereagoval na zprávy.
Z jeho kontraktu se Sazkou vyplývá, že neměl být jen tváří běžné reklamní kampaně, ale že měl Sazku propagovat i mimo reklamní spoty. Ve smlouvě se například zavazuje vkládat "nenásilné zmínky o Sazce v pořadech, které Mareš moderuje". Měl být také k dispozici pro moderování firemních akcí, fungovat jako ozdobná celebrita při VIP akcích ve skyboxech v O2 areně, doprovázet výherce či jim předávat výhry.
Mareš měl také obsluhovat v některém stánku s rychlým občerstvením v O2 areně. I to mělo být v tisku prezentované jako prohraná sázka.
O využívání celebrit při vytváření mediálních "senzací" za účelem propagace značky se sice nemluví, ale i ve světě je to běžné. "Jedním z nejznámějších případů je Richard Branson. Slavný byl jeho kousek při uvedení značky Virgin Cola na severoamerický trh, kdy vyzval otevřeným dopisem tehdejšího ředitele Coca-Coly k souboji muže proti muži," říká Martin Charvát z reklamní agentury Konektor.
"Leoš je v Česku specifický případ, jako jediný dokáže svou popularitu efektivně zobchodovat. Jinak to běžné není," říká k tomu Janis Sidovský, manažer mnoha českých celebrit a nyní marketingový ředitel TV Barrandov.