Skoro by se zdálo, že si britská rada pro reklamu ASA na tradiční britskou kosmetickou značku Rimmel zasedla. V roce 2007 zatrhla spot na řasenku s top modelkou Kate Mossovou, o tři roky později s dcerou Micka Jaggera May Jaggerovou. Naposledy v dubnu zakázala reklamu s britskou modelkou a herečkou Carou Delevingne, která se vysílala od prosince.
Důvod byl pokaždé stejný: falešný vzhled řas. Změna je vlastně jen v tom, že společnost Coty, která je majitelem kosmetické značky Rimmel, dosazuje do rolí jiné celebrity. V posledním případě reklamní rada zákaz zdůvodnila tvrzením, že reklama vyvolává mylnou představu o vzhledu, kterého lze dosáhnout aplikací řasenky.
Rada odsoudila spot s odůvodněním, že společnost Coty využila postprodukčních technik k tomu, aby řasy modelky vypadaly delší a objemnější, než by bylo možné ve skutečnosti dosáhnout úpravou přirozených řas pomocí propagovaného kosmetického produktu.
Společnost Coty, která sdružuje sedmdesát kosmetických značek včetně Calvin Clein, Adidas, Marc Jacobs nebo Sally Hansen trvala na tom, že spot je přesným obrazem skutečnosti. Připustila jen, že řasy doplnila pro vytvoření jednotné linie.