Mall Group by po dokončení akvizice měla v Košíku.cz držet manažerskou kontrolu s podporou dosavadních partnerů v podobě skupiny PPF a Daniela Křetínského s Patrikem Tkáčem.
„Při budování naší skupiny e-shopů se osvědčilo, když jsme růst podpořili vhodnou akvizicí, a Košík.cz má ze všech hráčů na trhu největší potenciál,“ uvedl Jan Jírovec, zodpovědný v Mall Group za segment on-line potravin. Začleněním Košíku.cz do skupiny vznikne podle něj služba, která se může stát lídrem trhu.
Podle šéfa Košíku.cz Jakuba Šulty nabízí zázemí Mall Group obrovské množství nových benefitů pro zákazníky, ale i pro dodavatele, kterým se otevře přístup k dalším e-shopům ve skupině. „Možnost rychlé expanze už vnímám jako další bonus navíc,“ poznamenal. Zákazníci se podle něj mohou těšit na další rozšiřování sortimentu včetně nepotravinářského zboží, a to až do počtu 19 tisíc položek. Spojení také urychlí automatizaci skladu a umožní i stavbu nového, který bude obsluhovat Moravu, dodal Šulta.
Košík.cz, který loni rozšířil on-line služby nákupu a doručení potravin na víc než 60 procent obyvatel ČR, rozváží potraviny v Praze, ve středních Čechách, Liberci, Jablonci, Ústí na Labem, Teplicích, Plzni, Brně, Ostravě, Olomouci, Opavě a ve spádových oblastech těchto měst.