White, jehož společnost vstoupila do Aera loni na podzim a koupila za 30 miliónů dolarů 35 procent podniku, na největším světovém aerosalónu prezentoval "nové Aero" jako "výbornou společnost s 80letou tradicí posílenou Boeingem".
Aero v Le Bourget poprvé na mezinárodní scéně představil lehký bitevní letoun L-159. Firma podle Whita vede prodejní kampaně na L-159 ve stejných oblastech jako hlavní konkurent britský Hawk a největší potenciál vidí v zemích jako je Polsko, Slovensko, Maďarsko a Litva.
Kontrakty Hawku z poslední doby v JAR a Austrálii byly uzavřeny ještě před příchodem Boeingu do Aera, řekl White. "Doufám, že se situace nyní otočí." White také uvedl, že na L-159 byly v dubnu a květnu v Norsku "velmi úspěšně" uskutečněny zbraňové testy.
Upřesnil, že pro české letectvo dodá Aero prvních pět letadel L-159 letos, 16 v roce 2000, 26 v roce 2001 a 25 v roce 2002. Aero také jedná v Egyptě o případných dodávkách cvičného stroje L-139. Vedle L-159, který je klíčovým projektem Aera, firma vyrábí také pro Boeing a společnost De Havilland.
Diverzifikuje do civilní dopravy a ve společném podniku s tchajwanskou firmou AIDC připravuje malý dopravní víceúčelový letoun Ae 270 Ibis. Připravuje se pět prototypů a první let by měl být v listopadu, uvedl White. Podle Whita budou pro Aero klíčovými roky letošek a příští rok. V roce 2001 počítá Aero poprvé se ziskem a v případě neúspěchu, začne v roce 2001 uvažovat o alternativách, řekl prezident firmy.