náhledy
Dveře Airbusu A380 na montážní lince.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Na vnějším aerodynamickém povrchu dveří se kontrolují veškeré spáry.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Celý povrch dveří je kontrolován.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Montáž mechanismů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Každou hodinu opustí areál jedny dveře.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Každou hodinu opustí areál jedny dveře.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dveře Airbusu A320 v různém stavu rozpracovanosti.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Pasažérské dveře Embraer ERJ170 před finální kontrolou.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Podobně jako v jiných závodech, i zde mají dělníci normu, kterou musí splnit. Výroba dveří trvá pět týdnů, závod opouští jedny dveře každou hodinu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Nákladové dveře Embraer ERJ170. Na okrajích jsou vidět robustnější dveře pasažérské.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Dveře po kontrole připravené k expedici.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Instalace pákového mechanismu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Zkouška otevírání a zavírání dveří Embraer a dalších vlastností, například těsnění. Nasadí se a přimontují do modrých rámů.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Při montáži se používá velké množství přípravků.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Potahový plech dveří je přichycený ke kontrukci spoustou spon kvůli rovnoměrnému rozprostření tmelu.
Autor: Petr Topič, MAFRA
Vzorky dveří určených ke školení nových pracovníků. V pozadí panorama montážní haly.
Autor: Petr Topič, MAFRA
V Praze se vyrábí dveře do největšího Airbusu
Airbus A320 American Airlines
Autor: Profimedia.cz