Mediální skupina MAFRA koupila internetovou konzultační společnost Acomware (ilustrační foto).

Mediální skupina MAFRA koupila internetovou konzultační společnost Acomware (ilustrační foto). | foto: Dan Materna, MAFRA

MAFRA koupila internetovou konzultační společnost Acomware

  • 2
Mediální skupina MAFRA, která mimo jiné provozuje server iDNES.cz a vydává deník MF DNES, koupila stoprocentní podíl ve společnosti Acomware. Tedy ve firmě, která se zabývá konzultacemi v segmentu e-commerce a maloobchodu.

„Nákup Acomware potvrzuje další strategický posun multimediálního domu MAFRA v digitálním světě a současně i rozvoj v oblasti, kde zatím MAFRA významněji nepůsobila,“ komentuje akvizici předseda představenstva mediální skupiny Štěpán Košík.

Acomware se zaměřuje především na pomoc při vstupu obchodníků na on-line trh, e-commerce poradenství, zvyšování návštěvnosti, obchodní výkonnosti e-shopů a inteligentní emailing. Mezi její klienty patří e-shopy i retailové značky, například Tescoma, Koh-i-noor, Astratex nebo Narex.

MAFRA kupuje stoprocentní podíl. Všichni stávající společníci přitom budou nadále ve firmě působit. Společnost má obrat v desítkách milionů korun a přibližně čtyřicet zaměstnanců.

Už dříve MAFRA k původní vydavatelské činnosti (kromě MF DNES a iDNES.cz vydává Lidové noviny, Metro a nejnověji Téma) začala provozovat i televizní stanici Óčko. V poslední době rozšiřuje MAFRA své portfolio internetových firem. A to jak obsahových, tak z e-commerce sféry. Do její stáje patří například server AAAPoptávka.cz, AkčníCeny.cz nebo DobřeSeNajím.cz.

Celou mediální skupinu MAFRA od června 2013 vlastní holding Agrofert, jehož majitelem je podnikatel, ministr financí a předseda hnutí ANO Andrej Babiš.