Nezáleží mu na tom, jestli si o něm lidé budou myslet, že je šílený. Důležité je pro něj to, že mu nápad vynese peníze, a on tak bude moci zaopatřit manželku a své čtyři děti. Informoval o tom server news.com.au s odvoláním na australskou tiskovou agenturu AAP.
Niebling má zatím potetovanou pouze levou stranu hlavy a obličej. Pravou nechává reklamním agenturám. Neprodá ji ale jen tak někomu. Vyhraje prý nejvyšší nabídka.
. Tetování jako reklamaVytetované reklamy na těle člověka se objevily poprvé v roce 2003, kdy Američan Jim Nelson prodal "vlastní záda" na reklamu webového serveru za 7 000 amerických dolarů (112 tisíc korun). O dva roky později se do zpravodajství po celém světě dostal Andrew Fischer z Omahy v Nebrasce, který prodal zadní stranu své hlavy na časově omezené vytetování reklamy. V roce 2005 si nechala třicetiletá Kari Smithová vytetovat na čelo reklamu kanadského internetového kasina. Deset tisíc dolarů, které za to dostala, mělo jít na studia jejího tehdy jedenáctiletého syna. Své temeno dražila v on-line aukci na serveru eBay a nejvyšší nabídka byla na 37 375 dolarů (597 000 korun) za třicetidenní tetování. Zdroj: ČTK, iDNES.cz |
"Mým cílem je to, abych ráno nemusel pro nikoho vstávat a pracovat, ale aby pracovala moje hlava," říká Niebling. "Řekl bych, že věci začínají být drsnější a nájem stoupá. Tak co je lepšího než spojit svou lásku k umění se snahou zajistit rodinu," dodává.
Tetování, které už Australan má na levé tváři, trvalo 24 hodin. O jeho lásce k tomuto umění svědčí to, že si podle svých slov vychutnal každou minutu. "Je to jako vyskočit z letadla," říká.
Bude to drahé
Pokud bude Niebling na hlavě nosit něco malého a roztomilého, bude to stát méně. "Jestliže firma využije celou moji polovinu hlavy, bude to vysoká cena, říká. Deset procent z výdělku ale plánuje věnovat na charitu.