Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Autobazary AAA převedly část ruské firmy na místní Rolf Group

  9:38aktualizováno  9:38
Síť autobazarů AAA Auto převedla pětiprocentní podíl ve své ruské dceřiné firmě na ruského obchodníka s automobily Rolf Group. Smlouvu o převodu podepsaly obě strany, AAA Auto LLC a Panabel Limited ze skupiny Rolf Group, minulý pátek. Cenu transakce nezveřejnily.

AAA Auto | foto: AAA Auto

Čerstvě podepsaná smlouva počítá s užší spoluprací obou firem při obchodování s ojetinami na ruském trhu. Počítá i s nabídkou určitého typu ojetých vozů a také vzájemným poskytnutím obchodních technologií a zkušeností v oblasti péče o zákazníky.

Rolf Group je jednou z předních společností operujících na automobilovém trhu v Rusku. Se svou dvacetiletou zkušeností se skupina zaměřuje na čtyři hlavní divize, přičemž první z nich, Rolf Retail, prostřednictvím svých 28 dealerství v Moskvě a Petrohradu prodává vozy 11 automobilových značek. Ojetiny pak nabízí prostřednictvím sítě BlueFish.

AAA Auto LLC si ve Ščerbince u Moskvy pronajala čtyřhektarový pozemek, na kterém v září zahájila výkup automobilů. O tomto víkendu pak ruská pobočka prodala první vůz.

Ruský trh s ojetinami během krize utrpěl relativně málo. Zatímco trh s novými auty se předloni zmenšil na polovinu, v případě ojetin se propadl jen o pětinu. Loni se v zemi prodalo přes čtyři miliony ojetých automobilů, obvykle však "z ruky do ruky". V Moskvě je konkurence mezi autobazary větší než kdekoliv jinde v zemi.

AAA Auto v současnosti provozuje 26 center s ojetými vozy v ČR a na Slovensku. Firma obchodovaná na burzách v Praze a Budapešti opakovaně uvedla, že vedle angažmá v Rusku zvažuje i návrat na maďarský trh, který opustila v době finanční krize.

Autoři: ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Majitel značky Favorit Richard Galovič.
Favorit má nového investora. Získal 70 milionů na vstup do zahraničí

Společnost Favorit Czechoslovakia, která se od roku 2011 snaží oprášit slávu luxusních jízdních kol, získala nového investora. Společnost C2H internetového...  celý článek

Pepa.cz přišel o doménu. Uvnitř firmy vřou mocenské boje, nově slevový portál...
Majitelé válčí o slevový portál. Mluví o vyvádění milionů na bílého koně

Slevový portál Pepa s ročním obratem 300 milionů korun hasí vážné problémy. Kvůli neshodám s jedním z jednatelů přišel o doménu a tím i o značku. Spolumajitel...  celý článek

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.