Společnost má síť autobazarů zejména v Česku a na Slovensku, Česká republika je ale zemí, kde jdou ojetiny z bazarů nejlépe na odbyt. Naopak AAA musela zavřít ztrátové pobočky v Polsku, Maďarsku a Rumunsku.
Největší propad v prodejích měly české autobazary v zimě. Od ledna do března prodaly zhruba o polovinu méně aut (necelých 9 tisíc) než loni. - více čtěte Autobazary AAA prodaly o polovinu méně aut
Společnost už dříve uvedla, že uzavření ztrátových bazarů v zahraničí firmě umožní opět se vrátit k zisku.
Přestože se to společnosti podařilo, výnosy ve druhém čtvrtletí spadly o 43,2 procenta na 47,3 milionu eur. Postupný propad ilustruje i vývoj akcií, které z roku 1997, kdy firma vstoupila na burzu, sletěly z 55 korun na necelých deset korun.
Loni společnost prodělala 28 milionů eur, tedy skoro tři čtvrtě miliardy korun.