Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Autobazary AAA v pololetí zvýšily tržby o 40 procent

  8:34aktualizováno  8:58
Skupina autobazarů AAA Auto zvýšila v pololetí tržby o 41,8 procenta na 130 milionů eur, v přepočtu zhruba 3,2 miliardy korun. Zisk firmy stoupl téměř o 40 procent na 3,2 milionu eur. Firma to sdělila v tiskové zprávě a potvrdila tak předběžné výsledky zveřejněné 9. srpna.

AAA Auto | foto: AAA Auto

"Konsolidované hospodářské výsledky ukazují silný růst provozní i finanční výkonnosti skupiny ve srovnání se stejným obdobím minulého roku. Celkově dynamika výsledků potvrzuje oživení na spotřebitelském trhu ojetých vozů, který skupina zaznamenává od května loňského roku na obou trzích působení v České republice a na Slovensku," píše firma v tiskové zprávě.

Celkové tržby skupiny stoupaly více než dvojnásobným tempem ve srovnání s počty prodaných aut. Zatímco celkový obrat vzrostl přes 40 procent, počet prodaných vozů "jen" o 18,1 procenta na 22 241 aut. Podle skupiny to bylo tím, že průměrná cena vozu za první pololetí meziročně vzrostla více než o pětinu.

Celkový hrubý zisk z prodejů vzrostl meziročně o 28,9 procenta na 30,4 milionu eur.

AAA Auto má v současnosti kolem 25 poboček v ČR a na Slovensku. V září plánuje otevřít první centrum v Rusku u Moskvy. Zvažuje také návrat na maďarský trh.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

ČEZ
Čistý zisk ČEZ vzrostl o 21 procent na 16,7 miliard korun

Čistý zisk energetické společnosti ČEZ stoupl v pololetí meziročně o 21 procent na 16,7 miliardy korun. K růstu dopomohly mimořádné příjmy z prodejů akcií MOL...  celý článek

Obal kořenící směsi Kucharek je nápadně podobný obalu známější Podravky.
Podravka získá od polského plagiátu Kucharek 200 tisíc, rozhodl soud

Potravinářská společnost Podravka získala 200 tisíc korun jako zadostiučinění za nutnost domáhat se svých práv soudní cestou proti firmě Pěkný - Unimex z...  celý článek

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.