HLASUJTE V ANKETĚ:
Myslíte, že služba videobankéře má budoucnost?
Jejím hlavním smyslem je podle banky zpřístupnit poradenství i lidem, kteří žijí v menších městech a v pobočkách, kde není možné zřídit pozici skutečného poradce. Testovací provoz, který banka spouští, se nicméně zatím týká především větších měst - Brna, Plzně a Nymburka.
"Při pilotním provozu, potřebujeme ověřit, zda o takovou službu vůbec bude zájem," řekla iDNES.cz Kateřina Bednářová s tím, že službu banka poskytuje zdarma.
Zatím je možné připojit se na videobankéře, který bude radit z Hradce Králové, pouze z pobočky vybavené příslušnou technologií. Podle Bednářové si ale banka dokáže představit, že v budoucnu by se mohly terminály objevit i v nemocnicích nebo by bylo možné nainstalovat je handicapovaným lidem.
"Chceme, aby lidé měli možnost věnovat se svým finančním záležitostem, odkud sami potřebují," řekl Jan Lamser z představenstva banky.
O tom, jak se budou videoterminály dále rozvíjet, rozhodne banka po skončení pilotního projektu, který bude trvat tři měsíce.