Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Béda Trávníček balí Kolo štěstí. Mountfield chce vymyslet jiné slevy

  16:52aktualizováno  16:52
Legenda tuzemského marketingu obchodních řetězců - Kolo štěstí v Mountfieldu - letos definitivně skončí. V reklamách naoko kolo štěstí skončilo mnohokrát, tentokrát je ale konec definitivní.

V Kole štěstí si zákazníci Mountfieldu mohou losovat slevy. | foto: Mountfield

Maskot firmy Béda Trávníček pravidelně vyzýval k nákupu na poslední chvíli, než akce s losováním skončí, aby se pak za pár měsíců kolo znovu objevilo na prodejnách. Teď však končí podle majitele a generálního ředitele Mountfieldu Ivana Drbohlava úplně.

"S Kolem štěstí končíme na vrcholu, kdy se již samotná akce stala fenoménem úspěšně zvládnuté prodejní akce. Máme na co navazovat a do budoucna přijdeme opět s něčím novým," řekl Drbohlav. Naposledy kampaň spustí ve čtvrtek, před Vánoci skončí a pak půjdou kola štěstí do šrotu. Maskot firmy Béda Trávníček dál pokračuje.

Mountfield nasadil Kolo štěstí poprvé před patnácti lety, lákal s ním zákazníky především v obchodně slabších měsících. Lidé si na něm při nákupu losovali různě velké slevy nebo dárky.

Podle Mountfieldu kola štěstí využily za 15 let tři miliony zákazníků, kteří tak ušetřili 3,5 miliardy korun na slevách. "Hned od prvních let jsme díky této akci v daných měsících získali často i více než 90% podíl v jednotlivých prodejních komoditách," tvrdí Drbohlav.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

True Gault
Aplikace vytvoří pomocí skenu nohou dokonale padnoucí lodičky

Dámské boty na podpatcích už nemusí být nepohodlné. Newyorský start-up True Gault představil vůbec první aplikaci pro iPhone, která naskenuje nohy a vytvoří...  celý článek

Ředitel společnosti Spak Sušice Tomáš Froyda. (16. prosince 2016)
Sušický kečupář Spak nemá dost lidi, některé výrobky škrtne

Zatímco zájem o dresinky klesá, kečupům Spak se daří. Nyní však firma plánuje nabídku zúžit. Důvodem je nedostatek personálu, se kterým se firma potýká.  celý článek

Pepa.cz přišel o doménu. Uvnitř firmy vřou mocenské boje, nově slevový portál...
Majitelé válčí o slevový portál. Mluví o vyvádění milionů na bílého koně

Slevový portál Pepa s ročním obratem 300 milionů korun hasí vážné problémy. Kvůli neshodám s jedním z jednatelů přišel o doménu a tím i o značku. Spolumajitel...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.