V Kole štěstí si zákazníci Mountfieldu mohou losovat slevy.

V Kole štěstí si zákazníci Mountfieldu mohou losovat slevy. | foto: Mountfield

Béda Trávníček balí Kolo štěstí. Mountfield chce vymyslet jiné slevy

  • 65
Legenda tuzemského marketingu obchodních řetězců - Kolo štěstí v Mountfieldu - letos definitivně skončí. V reklamách naoko kolo štěstí skončilo mnohokrát, tentokrát je ale konec definitivní.

Maskot firmy Béda Trávníček pravidelně vyzýval k nákupu na poslední chvíli, než akce s losováním skončí, aby se pak za pár měsíců kolo znovu objevilo na prodejnách. Teď však končí podle majitele a generálního ředitele Mountfieldu Ivana Drbohlava úplně.

"S Kolem štěstí končíme na vrcholu, kdy se již samotná akce stala fenoménem úspěšně zvládnuté prodejní akce. Máme na co navazovat a do budoucna přijdeme opět s něčím novým," řekl Drbohlav. Naposledy kampaň spustí ve čtvrtek, před Vánoci skončí a pak půjdou kola štěstí do šrotu. Maskot firmy Béda Trávníček dál pokračuje.

Mountfield nasadil Kolo štěstí poprvé před patnácti lety, lákal s ním zákazníky především v obchodně slabších měsících. Lidé si na něm při nákupu losovali různě velké slevy nebo dárky.

Podle Mountfieldu kola štěstí využily za 15 let tři miliony zákazníků, kteří tak ušetřili 3,5 miliardy korun na slevách. "Hned od prvních let jsme díky této akci v daných měsících získali často i více než 90% podíl v jednotlivých prodejních komoditách," tvrdí Drbohlav.