"Tím hlavním samozřejmě zůstává kategorie šumivých vín, kde máme na českém trhu asi pětašedesát procent, vedle toho se už tradičně zabýváme výrobou klidných vín. A teď nově vstupujeme na trh s destiláty," vysvětluje marketingový specialista společnosti Bohemia Sekt Starý Plzenec Martin Fousek.
K tvrdým nápojům se Bohemia Sekt dostala díky koupi slavné značky Pražská vodka.
Tu staroplzenečtí získali spolu se značkami Nordic Ice a Silver Ice od společnosti V&S Group. Jejich výroba, která činí celkem pět milionů lahví, zůstává prozatím u V&S Czech v Říčanech u Prahy.
Růst nabídky o další druhy se však netýká jen lihovin - novinkou mezi nápoji, které patří Bohemia Sektu, je odnedávna i populární značka Campari. Největší český výrobce vín a sektů Bohemia Sekt totiž přebral kompletní zastoupení a distribuci produktů po celé republice.
Campari přibylo do staroplzenecké skupiny po šesti letech od zahájení výhradní distribuce vermutů Cinzano. Cinzano, po Martini dvojka na světovém trhu vermutů, se stalo loni poprvé nejprodávanějším pravým kořeněným vínem v Česku.
Rozhodl o tom závěr roku. Loni se v tuzemsku prodalo zhruba 850 tisíc litrů Cinzana, což je o 11 procent více než v roce 2003