Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Bota? Ponožka? Kříženec do kapsy uspěl a bude se vyrábět sériově

  10:00aktualizováno  10:00
Víc než dvojnásobně překročily svůj cíl v crowdfundingové kampani „botky do kapsy“ Skinners. Český vynález popsatelný nejjednodušeji jako ponožky s podrážkou tak díky svým příznivcům brzy zamíří do sériové výroby.

Bota nebo ponožka? Skinners se na základě crowdfundingové kampaně předprodaly tři stovky párů. | foto: Skinners

Pětadvacetiletý absolvent práv Petr Procházka spolu se svou přítelkyní vyvinul křížence mezi botou a ponožkou. Jeho produkt Skinners je nyní ve fázi prototypů, které Procházka sám sešívá z podrážky a úpletu. Ty mu dodávají smluvní české továrny.

On by se však rád se Skinners prosadil na trhu a tak se formou crowdfundingové kampaně obrátil na veřejnost. A úspěšně. Svůj cíl - devadesát tisíc korun potřebných na modely a formy - vybral za pár dní.

Víc než tři týdny před koncem kampaně už mu příznivci přes HitHit.cz poslali přes 200 tisíc korun. To mimo jiné znamená, že si předobjednali přes tři stovky párů „bot“, které před tím viděli jen na videu a nemohli si je vyzkoušet.

A k čemu zvláštní „ponožkobotu“ přirovnat? Blízko má k takzvané „barefoot obuvi“, tedy botám s tenkou podrážkou. Zároveň má některé společné charakteristiky s populárními pětiprstými botami.

Proti nim se ale Procházka vymezuje tím, že jsou jednak dražší než jeho produkt a zároveň plní funkci primárních bot, zatímco Skinners mají být spíše alternativou a náhradní obuví.

Zároveň jsou Skinners skladnější, v čemž zase připomínají zmíněnou ponožku. Z výrobků na trhu nejvíce připomíná některé produkty německého výrobce bot Leguano.

Autor:


Témata: trh, obuv, Petr Procházka


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Česká pošta. ilustrační snímek
Česká pošta mění telefonní čísla poboček. Lišit se budou podle PSČ

Česká pošta změní telefonní čísla na své pobočky. Nově budou obsahovat směrovací čísla pošt. Přečíslování se uskuteční od června do prosince. ČTK to v pondělí...  celý článek

Ilustrační snímek
Mladí chtějí dělat v tolerantních firmách, líbí se jim otevřenost ke gayům

„Hodně gayů a leseb je ochotno změnit práci a přejít ke vstřícnějšímu zaměstnavateli,“ říká v rozhovoru pro iDNES.cz Pavlína Kalousová z neziskovky Byznys pro...  celý článek

Jan Gonda, a, prezident České asociace franchisingu
Franšízing už neláká jen v gastronomii, podnikatelé investují až milion

Nejoblíbenější obor je dlouhodobě gastronomie, doba ale aktuálně přeje i realitním franšízám, říká Jan Gonda, prezident České asociace franchisingu. Ta...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.