Obživa a oblékání rodiny společně s doplňováním nezbytných zásob pro domácnost pro průměrnou ženu znamená 25 184 hodin a 53 minut nakupování v průběhu 63 let.
Průzkum mezi třemi tisíci žen ukázal, že kromě pravidelného utrácení si ženy také často prohlížejí výkladní skříně - alespoň 51krát ročně.
I nezáživný nákup potravin může trvat více než hodinu, což při 84 cestách ročně znamená, že ženy každý rok stráví 94 hodin a 55 minut prohlížením regálů v supermarketu.
Ženy dále věnují 90 cest nákupu pro péči o svůj vzhled - oblečení nakupují 30krát, boty 15krát, doplňky 18krát a toaletní potřeby 27krát ročně.
„Ačkoli vztah mezi pohlavími se v dnešní době vyznačuje větší rovností, tento průzkum ukazuje, že jsou to stále ženy, kdo dělá většinu nákupů. Kromě toho očividně věnují hodně času tomu, aby vždy našly tu nejvýhodnější koupi a nejvhodnější zboží pro jejich potřeby,“ uvedl Stewart Macphail z GE Money.
Celkem 100 hodin a 48 minut stráví prohlížením obchodů a hledáním výhodných koupí a nejnovějších modelů. Dalších 40 hodin a 30 minut věnují nákupu bot a 29 hodin a 31 minut výběru doplňků, jako jsou kabelky, šperky a šály.
CO A JAK DLOUHO BRITSKÉ ŽENY BĚHEM ROKU NAKUPUJÍ | |
---|---|
Oblečení | 30krát, celkem 100 hodin a 48 minut |
Obuv | 15krát, 40 hodin a 30 minut |
Doplňky | 18krát, 29 hodin a 31 minut |
Potraviny | 84krát, 94 hodin a 55 minut |
Toaletní potřeby | 27krát, 17 hodin a 33 minut |
Dárky | 19krát, 36 hodin a 17 minut |
Prohlížení výkladů | 51krát, 48 hodin a 51 minut |
Pramen: GE Money |