„Budoucnost patří m-commerce, a proto největší podíl z výnosů budou mít poskytovatelé internetových služeb a informačních servisů. Přežít a prosperovat ve světě m-commerce znamená poskytovat výhradně ty informace a služby, které zákazníci požadují," tvrdí Amos.
Telekomunikační společnosti jsou v současnosti nadšeny možnostmi poskytování informací o počasí, aktuálního stavu na burze cenných papírů či prováděním bankovních transakcích prostřednictvím mobilního telefonu.
Není pochyb, že první vlna zákazníků, využívajících možností mobilního internetu, bude mít zájem především o služby tohoto typu. Skutečnou hnací silou a pravým důvodem vzniku m-commerce jsou B2B aplikace.
Podniky budou m-commerce využívat ke snižování nákladů na infrastrukturu, k poskytování personalizovaných služeb a k efektivnějšímu řízení vlastních lidských zdrojů.
Zaměstnanci budou pracovat doma či v terénu, vybaveni přenosnými zařízeními, integrujícími vlastnosti mobilních telefonů a notebooků.
Budou tak schopni osobně poskytovat klientům individuální služby nejvyšší kvality, přičemž budou mít k dispozici veškeré zázemí a zdroje informací své společnosti.
Mohou tak poskytovat jednotné, vysoce kvalitní a aktuální informace z centrální databáze, zjišťovat ceny, objednávat materiál a rezervovat služby.
Je zajištěna schopnost poskytnutí jakékoli služby, kdykoli a kdekoli a jsou splněny veškeré požadavky, obsažené v pojmu „služba zákazníkům“, včetně snížení celkových nákladů vzhledem k omezeným výdajům na infrastrukturu.