Organizace zveřejňuje seznam od roku 2001. Každoročně vyberou její odborníci více než tisíc značek, které posléze hodnotí porota. Nejlépe hodnocené značky jsou podrobeny průzkumu mezi spotřebiteli. Letos prošlo tímto sítem 94 značek.
Značky v seznamu "Coolbrands" jdou napříč obory. Patří mezi ně například automobily Alfa Romeo či Aston Martin, módní značky Jean Paul Gaultier a Diesel, dále například Nokia, O2, The Sunday Times a další. Britové samozřejmě nezapomněli na seznam zařadit ani jednu z dominant Londýna, proslulé London Eye.
Stejně jako v roce 2004 se na seznam probojovala i značka Budweiser Budvar. Podle představitelů pivovaru Budějovický Budvar je světlý ležák z jeho produkce velmi oblíbený zejména mezi mladými Brity.
"Aktuálně tedy patříme mezi značky, které jsou v Británii nejvíce "in". Dobré jméno se zvláště ve Spojeném království nedá vybudovat přes noc," uvedl mluvčí pivovaru Petr Samec.
Do britských restaurací a hostinců směřuje téměř dvacet procent exportované produkce Budějovického Budvaru. Od počátku roku vzrostl vývoz do Británie meziročně o 12 procent.
Kromě Budvaru jsou na seznamu Coolbrands i další piva - německá značka Becks, japonské pivo Asahi a singapurské Tiger Beer.