Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Fastfood chystá burgrovou voňavku. Aprílový žert to není, tvrdí

  8:44aktualizováno  8:44
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King má údajně řešení pro milovníky hamburgerů, kteří se nemohou nabažit jejich vůně - voňavku s odérem grilovaného burgru. Půjde ale o limitovanou edici, která se má prodávat pouze 1. dubna a jen v Japonsku. Firma podle agentury AP tvrdí, že nejde o aprílový žertík.
Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King (ilustrační snímek)

Americký řetězec rychlého občerstvení Burger King (ilustrační snímek) | foto: AP

Burger King chce prý od nynějška slavit 1. duben v Japonsku jako „Den Whopperu“, jak se jmenuje její nejznámější produkt. Voňavka s názvem Flame Grilled se bude prodávat spolu s hamburgerem za 5 000 jenů (zhruba tisíc korun) a dostane se jen na tisíc prvních zájemců.

Burger King na tuto akci vyrobil i reklamní spot s elegantním párem, který si zašel na večeři do jeho restaurace. Japonské zpravodajské weby ale vesměs zůstávají ohledně pravdivosti firemní reklamy skeptické a připomínají, že „Whopper“ znamená v angličtině mimo jiné „nehoráznou lež“.

Burger King už několikrát předvedl, že ve svých reklamách využívá šprýmů. Na apríla roku 2007 přišel například s reklamou na Whopper pro leváky a s další „kachnou“ se vytasil v roce 2013, kdy nabízel hands-free držák na Whopper“. V obou případech šlo o žert.

Autoři: ,


Témata: Burger King


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.