McWhopper by byl kombinací asi nejoblíbenějších produktů dvou fastfoodových rivalů: BigMacu od McDonald’s a Whopperu, který je dlouholetým symbolem značky Burger King.
Burger King svůj marketingový krok spojil s neziskovou organizací Peace One Day, která tvrdí, že podporuje myšlenku Dne mír, uvedla agentura Bloomberg. OSN vyhlásila Mezinárodním dnem míru 21. září.
Stánek na jeden den v Atlantě
Burger King nabídl, že by se McWhopper po dobu jednoho dne prodával v mobilním stánku ve městě Atlanta, která se nachází zhruba v půli cesty mezi ředitelstvími dvou největších výrobců burgerů v USA.
Výkonný ředitel McDonald’s Steve Easterbrook na sociální síti Facebook napsal, že nápad jeho konkurenta je inspirací pro dobrou věc. Obě značky by ovšem podle něj mohly podniknout něco většího, co by přineslo změnu. Podotkl také, že mezi oběma firmami panuje pouhá přátelská podnikatelská rivalita.
„P.S. Příště bude stačit, když jednoduše zavoláte,“ vzkázal Easterbrook konkurentovi, který svůj návrh nechal otisknout v několika amerických denících v podobě celostránkové reklamy a vytvořil i tematickou internetovou stránku.