Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Burger King láká Japonce na „temný“ burger. Barvu dodá uhlí a chobotnice

  17:11aktualizováno  17:11
Japonské pobočky řetězce Burger King přišly s novinkou, která na první pohled nevypadá příliš chutně. Zákazníkům brzy nabídnou černé burgery, s černým sýrem a černou omáčkou.

Černý hamburger Kuro Pearl, jedna z novinek amerického Burger Kingu v Japonsku. | foto: Burger King

Japonci si obvykle libují v bizarních produktech, jejichž smysl ostatním národům uniká. Vstříc této zálibě obyvatel ostrovního státu nyní vyšel fastfoodový řetězec Burger King. Ve svých restauracích nově začne nabízet burgery zbarvené do černa.

Fotogalerie

Housky pochoutky, stejně jako sýr, jsou obarveny bambusovým uhlím, které se v japonské kuchyni využívá. Maso je dochuceno černým pepřem a cibulovo-česnekovou omáčkou obarvenou do černa pomocí inkoustu z chobotnic.

Černou housku nabízí japonská síť poboček Burger King už od roku 2012, kvůli rostoucím prodejům se ji však nově rozhodla rozšířit od další ingredience temné barvy.

Řetězec nabídne Japoncům novinku pod názvem Kuro Burger od 19. září. K dostání bude ve dvou variantách: základní nazývaná Kuro Pearl (perla) a rozšířený Kuro Diamond (diamant) se salátem, rajčaty a cibulí. Nabídka bude časově omezená a k dostání pouze v Japonsku.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Druhé finálové utkání hokejové extraligy mezi Kometou a Zlínem (18. dubna)...
Podniky diskriminovaly nevidomé i fanoušky Komety, odhalila inspekce

Česká obchodní inspekce zjistila v prvním čtvrtletí pět případů diskriminačního jednání v obchodech a restauracích. Inspektoři za to uložili tři pokuty v...  celý článek

Pečený candát se zelím a bramborem je oblíbený hlavně v Alsasku, u nás ho...
Test restaurací u památek: Kuchyně nemyslí na děti, Krumlov je předražený

MF DNES otestovala restaurace u dvanácti nejnavštěvovanějších památek Česka. Polovina jich dopadla velmi dobře, ale našli jsme i doslova nechutná jídla. Kromě...  celý článek

Organicky pěstovaná zelenina dostává nálepku bio, protože se pěstuje bez použití umělých hnojiv, herbicidů a pesticidů
Kontroly našly u biopotravin jen minimum pochybení. Češi jim přesto nevěří

Češi biopotravinám nedůvěřují, shodují se lidé z branže. Proto také jejich spotřeba za západní Evropou zaostává. Kontroly však ukazují, že bioprodukty patří...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.