Jedna z mála věcí, která z prostěradel vykukovala, byla cedule s nápisem „Jen žertujeme. I nadále naše burgery opékáme na plameni,“ čímž chce dát Burger King najevo, že maso připravuje kvalitněji. V reklamním spotu potom okolo „převlečené“ restaurace chodí lidé a nápad hodnotí.
Reakce McDonald’s ale přišla poměrně záhy. „Kdo by se nechtěl na Halloween vystrojit jako McDonald’s, když podáváme pohoštění, jako jsou nápoje z McCafé, jablečný koláč nebo naše známé hranolky,“ komentovala pro Bussines Insider žert mluvčí McDonald’s Terri Hickeyová v narážce na americkou tradici koledování během strašidelného svátku.
Halloweenský žert je další ze série vzájemných šťouchanců dvou rivalů. Ohlas vzbudila například reklama McDonald’s pro francouzský trh, která si utahovala z řídké sítě Burger Kingu na tamních dálnicích. Burger King se snažil kontrovat svým spotem, kde si řidič u McDonald’s objedná kafe, aby měl energii dojet ke vzdálenému Burger Kingu na sendvič (na video se můžete podívat zde).