V reklamních přestávkách Super Bowlu patřila obrazovka velkým firmám, které si zaplatily prestižní čas pro svou propagaci. Televizní přenos fotbalového západu tradičně sledovaly desítky milionů diváků.
Dvaasedmdesát tisíc lidí přihlíželo utkání mezi New England Patriots a Carolina Panthers přímo na Reliant Stadium v Houstonu. Za vstupenky zaplatili od 400 do 600 dolarů.
Televizní společnost CBS, která finále Super Bowlu vysílala, inkasovala za třicetisekundový spot odvysílaný během přenosu v průměru 2,3 milionu dolarů.
Takové sumy neváhaly zaplatit velké společnosti jako například automobilky Ford či Chevrolet nebo pivovarnický gigant Anheuser Bush.
Podle reklamních odborníků dominovaly letošnímu Super Bowlu hloupé reklamy plné dětinského humoru. "Humor klesl na úplně základní úroveň," řekl Steven Addis, šéf jedné z reklamních agentur.
Odborníci si to vysvětlují tím, že reklama mířila hlavně do cílové skupiny mladých mužů. "Zdá se, že se stává nepsaným pravidlem, že muži mohou být osloveni jen hloupostí," tvrdí Addis.
Článek o výsledku zápasu Super Bowlu najdete zde.
Quarterback New England Patriots Tom Brady (vpravo) se snaží přihrát, brání mu v tom Brentson Buckner z Caroliny. |