Pololetní výsledky ovlivnily především nevratné mimořádné náklady a odpisy hodnoty italské firmy Finiper, které dosáhly 511 milionů eur.
Carrefouru se podařilo zvýšit svůj podíl na francouzském trhu, kde ale prodal o 3,6 procenta méně. Prodeje naopak firmě stouply v jejích provozovnách v Latinské Americe a Asii.
Carrefour má své prodejny kromě evropských států také právě v Jižní Americe nebo Asii, v červnu letošního roku vstoupil na ruský trh. Do roku 2006 působil i v České republice, po rozhodnutí se stáhnout prodal své prodejny řetězci Tesco.
Společnost, která je po americkém řetězci Wal-Mart Stores druhým největším maloobchodním řetězcem na světě, chce do roku 2012 zvýšit podíl na trhu a dosáhnout zisku 4,5 miliardy eur. Již v červnu proto představila sedm iniciativ, díky kterým má tohoto cíle dosáhnout.