Ilustrační foto.

Ilustrační foto.

Část klientů České spořitelny má problémy s internetovým bankovnictvím

  • 119
Česká spořitelna má problémy s internetovým bankovnictvím. Banka prováděla během pátku a soboty inovaci systému a někteří klienti mají od té doby problémy s přihlášením.

"Od pondělí 16. května nelze provádět platby, nelze se přihlásit. Je to již třetí den a nikdo nic neoznámil," postěžoval si redakci iDNES.cz čtenář a uživatel služby Servis24, přes kterou Česká spořitelna internetové bankovnictví provozuje.

Banka připouští, že inovace systému stále doprovázejí komplikace. "Na zajištění plné funkčnosti internetového bankovnictví pro všechny klienty v současné chvíli intenzivně pracujeme a je to pro nás priorita číslo jedna," řekl Jan Holinka z tiskového centra spořitelny. Podle něj se v současné době může ke svému účtu přihlásit většina klientů.

Lidé si stěžují, že jim banka neposkytla dostatek informací. "Na klientské lince jen stroze oznámí, že volá hodně lidí, ať zavoláte později. Nelze tedy zjistit, co se děje," píše další rozhořčený klient.

Podle Holinky visí aktuální informace na webových stránkách spořitelny. Poslední sdělení k výpadku je na nich z úterý. "Klienty, kterým se nedaří přihlásit, prosíme o trpělivost, a aby přihlášení dále zkoušeli," vzkázal ve středu v poledne Holinka.

Banka se rozhodla, že bude klientům problémy s internetovým bankovnictvím kompenzovat. Za květen nebude účtovat poplatek 25 Kč za tuto službu. Internetové bankovnictví využívá více než 1,3 milionu klientů České spořitelny.