"Štítku jsem si všimla, když jsem doma uklízela a sbírala ze země přítelovy kalhoty. Nevěřila jsem vlastním očím. To nebyla legrace, ale skrytý vzkaz ženám, aby zaujaly správné místo v domácnosti, a mužům, aby naplnili očekávání svých otců," rozčilovala se v britském deníku The Telegraph Emma Barnettová, která také zažehla diskusi na Twitteru.
Barnettová je skálopevně přesvědčena o tom, že štítek je myšlen vážně. Argumentuje tím, že studuje politologii na univerzitě a žila v jednom domě s pěti testosteronem překypujícími studenty, takže neškodnou legraci na účet žen pozná. Nevadí jí prý ani tričko s nápisem, že ho mají na prsou nosit zejména mladé ženy. "Ale nápis dejte to SVÉ ženě, už předem počítá s neandrtálskou mentalitou mého přítele," rozhorlila se studentka.
Twitter se rozdělil, jedni štítek velebí, druzí zatracují
Mnozí ze stovek diskutujících jí dávají za pravdu. "Jak si to Madhouse může dovolit? Žijeme v roce 2012 a ne v roce 1950," nechápe jeden z nich. "Jsem naprosto znechucena. Už nikdy si v tomto obchodě nic nekoupím," přitakává žena s nickem Amarixe. "Copak prodavači nekontrolují zboží, které prodávají?" přidává se rozhořčeně třetí. "To si nenecháme líbit. Nejsme otrokyně," dodává čtvrtá diskutující.
Druhá fronta diskutujících se však cedulkou baví. "Je to naprosto fantastické. Kde se dají tyto kalhoty koupit? Pořídím příteli hned dvoje," ptá se jedna z dívek. "Chtělo by to špetku smyslu pro humor," radí druhý. "Nechápu, jak se tím inteligentní žena může cítit dotčena," dodává diskutující Lupe.
Řetězec se nicméně za prodej kalhot omluvil s tím, že nemohl tušit, že něco takového prodává, protože spoléhá na korektnost výrobců.
Barnettová se ale ani po dvoudenní diskusi neutišila. "Společnost je na tom špatně, když ústy mužů a žen, které se chtějí zalíbit chlapům, či žen, které se bojí být označeny za feministky, zesměšňuje takovéto věci," řekla britskému listu.