Čeští čtenáři a předplatitelé Reader's Digest vyslovili největší důvěru mezi automobily Škodě, mezi bankami České spořitelně a mezi řetězci Tesku. Z kuchyňských spotřebičů vybrali značku Eta, z obuvi Baťu.
Vítězným pracím práškem se v tuzemsku stal Ariel, pivem Gambrinus a minerálkou Mattoni.
Reader's Digest zkoumala také důvěru lidí v profese, instituce a politiku. Ve všech zúčastněných zemích mají lidé největší důvěru v instituci manželství. V tuzemsku jí věří dokonce 78 procent dotázaných.
Dalšími důvěryhodnými institucemi jsou v Česku rozhlas a pošta. Naopak vládě důvěřuje jen devět procent lidí.
V profesích Češi stejně jako Evropané důvěřují nejvíc hasičům. Na druhém místě se v Evropě umístili piloti a v Česku se k nim přidali ještě lékárníci a zdravotní sestry.