Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

Česká Miss mění majitele. Maláčová soutěž krásy prodává

  15:52aktualizováno  15:52
Česká Miss mění po deseti letech svého vlastníka. Pořadatelskou společnost M Marketing prodává pořadatelka soutěže Michaela Maláčová do rukou firmy Czech Event Production. Ta se podílela například na organizaci festivalu Colours of Ostrava.

Česká Miss Earth 2014 Nikola Buranská, Česká Miss 2014 Gabriela Franková a Česká Miss World 2014 Tereza Skoumalová s ředitelkou soutěže Michaelou Maláčovou (29. března 2014) | foto: Česká Miss / Herminapress

Společnost M Marketing, která soutěž krásy pořádá, spadá pod Luxury Brand Management (LBM). Jejím většinovým vlastníkem je královna krásy z roku 1991 a manželka finančníka Bakaly Michaela Maláčová. Prodejní cena soutěže není veřejná.

M Marketing je poslední tři roky ve ztrátě. Mluvčí LBM Tomáš Pavlík však podotýká, že samotná Česká Miss není prodělečná. "V rámci skupiny LBM byl M Marketing produkční, marketingovou a PR společností, jejíž výsledky zahrnuji i jiné aktivity, než organizaci soutěže. Tyto aktivity nový majitel M Marketing nepřebírá. Česká Miss samotná umí hospodařit s vyrovnaným rozpočtem," uvedl.

„Rozhodnutí o prodeji České Miss souvisí se záměrem společnosti Luxury Brand Management věnovat se především rozvoji obchodu s luxusním zbožím,“ komentovala prodej Martina Matoušková, ředitelka společnosti LBM. Skupina s luxusem podniká hlavně v Česku a v Maďarsku.

Provozuje butiky s luxusními značkami klenotů Boucheron, hodinek Girard-Perregaux či Breitling, prodává luxusní prádlo La Perla nebo mobilní telefony Vertu. LBM také provozuje mnoho značkových prodejen, například Salvatore Ferragamo či Versace, multibrandových obchodů jako je Ralph Lauren nebo Sergio Rossi a poskytuje franšízy.

„Budu se nyní plně věnovat našim rodinným investicím a rozvoji neziskových projektů, které v Česku podporujeme," uvedla majitelka LMB Maláčová.

Golf, Colours a konference EU

Novým vlastníkem České Miss bude společnost Czech Event Production, která je součástí podnikatelské skupiny sdružené okolo Agentury Orange. Ta má na svém kontě například spolupráci na mnoha ročnících festivalu Colours of Ostrava, organizaci konference během předsednictví České republiky v EU nebo pořádání golfových akcí v rámci české série PGA European Tour.

„Naše rozhodnutí vstoupit do České Miss vnímáme jako důležitý krok do budoucnosti našich eventových aktivit, který přinese i řadu zajímavých obchodních příležitostí. Přebíráme silnou značku s exkluzivním postavením na českém trhu. Na profesionálně odváděnou práci nejen navážeme, ale množstvím inovací a změn věřím její pozici ještě upevníme,“ komentovala transakci Marcela Krplová, majitelka společnosti Czech Event Production.

"Soutěž jsme léta sledovali, v minimálním měřítku jsme s ní v minulosti i spolupracovali. Zájem získat tuto „prémiovou“ značku jsme projevili v podstatě už někdy na jaře tohoto roku," dodala Krplová pro MF DNES.

Michaela Maláčová se v roce 2010 sama objevila v reklamě na miss:

Autor:






Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.