Podle čtenářů iDNES.cz nefungovalo odesílání ověřovacích SMS při zadávání plateb a nešlo se dovolat ani do Klientského centra, které vyřizuje transakce po telefonu.
"Dnes dopoledne jsme měli potíže s internetovým bankovnictvím pro firemní klientelu Business24 a rovněž na transakční lince v Klientském centru ČS. V Klientském centru nebylo možno využít telebankingu," potvrdil iDNES.cz výpadek Marek Pšeničný z tiskového centra České spořitelny.
Podle něj internetové bankovnictví Servis24 určené pro běžné klienty fungovalo v pořádku a bez omezení, stejně jako aplikace Servis 24 Mobilní banka a Servis 24 GSM Banking.
"V tuto chvíli všechny systému fungují, příčinu výpadku zjišťujeme. Za vzniklé potíže se klientům omlouváme," uvedl Pšeničný po poledni.
Čtenáři však upozornili na to, že ještě ve 13 hodin bylo jak internetové bankovnictví, tak Klientské centrum nedostupné. "Z důvodu aktuálního počtu požadavků na službu Servis 24 není v současné chvíli možné přihlášení do aplikace Internetbanking," informovala banka při pokusu o přihlášení do systému.
"K zadání transakcí mohou klienti využít také všechny naše bankomaty a platbomaty," upozornil Jan Holinka z tiskového centra banky.