náhledy
Modernizovaný vůz řady Bdpee na pražském hlavním nádraží
Autor: České dráhy
Každý vůz, jehož označení začíná písmenem B, je vozem druhé třídy.
Autor: České dráhy
Vůz je jako u nejmodernějších současných železničních vozidel v celém světě řešen jako velkoprostorový, v tomto případě většinou s místy proti sobě a stoly mezi sedačkami;
Autor: České dráhy
U každé čtveřice míst jsou pod stolky umístěny celkem dvě elektrické (druhá se nachází u nohy stolu) zásuvky 230 V pro napájení notebooků, tabletů nebo mobilních telefonů
Autor: České dráhy
Informace o cestě vlaku, následujících zastávkách ad. přináší cestujícím audiovizuální informační systém s řadou displejů a monitorů na několika místech vozu..
Autor: České dráhy
Displeje může využívat i elektronický rezervační systém informací o obsazenosti jednotlivých míst, fungovat bude v ucelených soupravách s moderním informačním systémem
Autor: České dráhy
Rychlíky vyšší kvality Rx jsou jedny z prvních, kde se s novými vozy mohou cestující setkat. - Monitory informující o trase vlaku či stanicích jsou umístěny také v nástupním prostoru
Autor: České dráhy
Kromě nového interiéru je zásadní změnou i rychlost. Původní vozy mohly jezdit maximálně 120 kilometrů v hodině, modernizované 160 kilometrů za hodinu. Díky tomu je ČD nasazují i na mezistátní vlaky kategorie EuroCity.
Autor: České dráhy
V jednom z nástupních prostor každého vozu je vytvořen prostor pro uložení až 5 jízdních kol nebo dalších objemných zavazadel nebo dětských kočárků.
Autor: České dráhy
Ve vozech jsou instalovány moderní WC s uzavřeným systémem a s jednotlivými prvky ovládanými tlačítky a fotobuňkami. Uzavřený systém toalet mají ČD už v přibližně 1500 vozech a jednotkách a v nich již neplatí známý zákaz používání toalety ve stanici.
Autor: České dráhy
Vedle tradičních polic nad sedačkami se uprostřed vozu nachází odkládací prostor pro objemná zavazadla jako jsou kufry nebo velké batohy, díky umístění uprostřed vozu mají cestující dobrý přehled o svých odložených zavazadlech
Autor: České dráhy