Povedenou virální reklamu v podobě videa (sama se šíří mezi lidmi po internetu a na sociálních sítích) jen na kanálu Youtube.com zhlédlo za tři dny přes 12 milionů lidí.
Společnost WestJet, která je druhým největším leteckým přepravcem v Kanadě, takto rozdala 357 dárků, které tým lidí musel sehnat, zabalit a doručit na místo během čtyř hodin, než letadlo přistane. Prospěch ze spotu mají i dva řetězce - Best Buy a outletový CrossIron Mills, z nichž dárky pocházejí.
Video však nedává odpověď, zda jeden z cestujících dostal auto, které si údajně podle serveru canada.com přál. Nejspíš však ne, protože v sestříhaném reklamním spotu jeho přání nezaznělo. Vedlo toho padlo i několik nesplnitelných přání. Jeden z mužů si přál, aby hokejisté Boston Bruins vyhráli Stanley Cup.
Velkou radost měl například pár, který dostal velkou televizi, nebo chlapec, kterému v náručí přistál tablet. Na druhou stranu "Santa" plnil přání doslova, takže ten, kdo chtěl ponožky nebo šátek, se musí se svou skromností smířit.