"Odchod následuje přesunutí aerolinek na Terminál 5," uvedla pouze společnost v tiskovém prohlášení.
Společnost musí opustit provozní ředitel Gareth Kirkwood a šéf zákaznického servisu David Noyes.
Otevření terminálu 27. března bylo naprostou katastrofou. Stovky letů byly zrušeny, tisíce lidí bez zavazadel. I když podle vyjádření společnosti je už všechno, jak má být, sama společnost je opatrná. A to i přesto, že od minulého úterý terminál najel na svou plnou kapacitu.
V tiskovém prohlášení uvedla, že počká s přesunem dálkových letů na Terminál 5 do června. Původně mělo být vše hotovo již koncem dubna.
Šéf společnosti British Airways, která nový terminál exkluzivně využívá, se ale nechal slyšet, že firma si chce být jistá, že vše bude bude fungovat dobře i při vyšším počtu zákazníků, uvedl Reuters.
Kirkwood zahájil kariéru u BA v roce 1986 v nákupní divizi. Noyes nastoupil o rok dříve a svou první manažerskou pozici zaujal v roce 1986 právě na Heathrow, uvádí ČTK.
Výstavba terminálu o velikosti 50 fotbalových hřišť přišla na 4,3 miliardy liber. - čtěte Heathrow otevírá nový terminál, zrychlí přestup