Čistý zisk společnosti za tři měsíce do konce září tak stoupl na 883 milionů eur. Důvodem byl pokles dluhu a nákladů na penzijní pojištění, nižší daně a menší ztráty firem, ve kterých Unilever drží minoritní podíly.
Firma dodala, že podmínky na trhu v Evropě zůstávají obtížné. Důvodem je slabá důvěra spotřebitelů, která se promítá do nízké poptávky. Konkurence mezi maloobchodními řetězci pak nutí firmy snižovat ceny.
Ve třetím čtvrtletí ovlivnilo prodej v Evropě také špatné počasí, které způsobilo nízký prodej zmrzliny a nápojů Lipton. Také proto se tržby snížily na 10,6 miliardy eur. Pokles nevyvážil ani vyšší prodej u značek Knorr, Hellmann's a Dove.
V Česku vyrábí Unilever v závodech v povltavské Nelahozevsi a v Zábřehu na Moravě. Zaměstnává přibližně 1300 zaměstnanců.