Novinové články o nevěrných Evropanech nebo o tajně chatujících zadaných jedincích. Tak začíná reklama na speciální matraci s vibračními senzory v pružinách.
Dramatická hudba, intimní záběry a střihy z ložnic milenců přidávají reklamě na intenzitě. „Když vám váš partner není věrný, vaše matrace je,“ říká jeden ze sloganů v reklamě španělské společnosti Durmet, která produkt vyvinula ve spolupráci s detekčním systémem Smarttress.
Reklama tvrdí, že matrace vnese do životů lidí klid. Dost možná však také značnou nervozitu a neustálé sledování mobilu. Právě Smarttress totiž umí na smartphone odesílat údaje o tom, že se postel s matrací používá a co se v ní děje.
„Ve vztahu není jednoduché mít klid. To se ale teď změní,“ informuje reklama. Hned po té dává mobil majiteli znamení, že je matrace v akci. Apel se odešle díky jedné z vrstev citlivé na aktivitu nebo údery na posteli. Smartphone je následně informován o tom, jak dlouho podezřelý pohyb na matraci trval nebo jak intenzivní nárazy na posteli byly.