Kay k tomu dodal, že Citibank chce konkurovat především odlišnou nabídkou produktů a kvalitou služeb. "Cenová konkurence je pro nás až druhořadá," dodal.
Hlavním komunikačními kanály budou pro klienty internet a telefon, banka však plánuje i rozvoj pobočkové sítě.
Ve středu banka otevřela pobočku v Praze 1, v blízké budoucnosti chce banka obsadit největší města v Česku a mít kolem desíti poboček.
K rozvoji distribuční sítě podle něj může dojít i spoluprací s jinými peněžními subjekty. "Jsou různé způsoby, jak můžeme naši distribuční síť budovat," dodal Kay.
Kromě akvizice na českém trhu přichází v úvahu rovněž spolupráce či budování vlastní sítě. Citibank je jedním z nejvážnějších zájemců o Union Banku.
Vedle klasických bankovních produktů banka chystá nepřetržité telefonní a internetové bankovnictví, kreditní karty či poskytnutí nezajištěného úvěru až do výše jednoho miliónu korun.
Citibank patří do americké bankovní skupiny Citicorp, své zastoupení v ČR otevřela v roce 1990. Zaměstnává zde přes 600 pracovníků, její základní jmění činí 2,425 miliardy korun.
Za tři čtvrtletí loňského roku vykázala čistý zisk 554,5 milionu korun a patří tak mezi nejziskovější banky na českém trhu.