Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Co si myslí členové hodnotitelské komise o kvalitě krabicových vín?

aktualizováno 
Prof. Vilém Kraus, pedagog Mendelovy zemědělské univerzity v Lednici na Moravě: Bohužel jsem se přesvědčil, že dobrá kvalita je výjimkou.

Tomáš Beseda, spolumajitel Národní banky vín, Praha: Jsou to velice podprůměrná vína, mnohdy jde o matení spotřebitele. Rozhodně to není něco, co by u nás pomohlo vinné kultuře ve smyslu, aby si lidé vínem zpříjemňovali život.

Pavel Filipovszki, vinařský technolog, Družstevní vinné sklepy Hodonín: Kvalita je velmi rozdílná, ale dají se mezi krabicovými najít i stabilnější vína, která slouží, k čemu mají, tedy jako nápoj k jídlu. Myslím si, že slušná stolní vína v krabicích mohou vzniknout jako směsky zahraničních a moravských vín.

Karel Havlíček, someliér, Praha: Jde o velmi rozdílná vína, dělil bych je jednoduše na pitelná a nepitelná. Zhruba čtyřicet procent je pitelných. Co ale mohu čekat od krabicového vína, které stojí v supermarketu 16 korun?

Vlastimil Vávra, nákupčí alkoholických nápojů, Delvita: Kvalita vystihuje cenu. Krabicová vína se přesto budou prodávat tak dlouho, pokud je zákazník bude chtít.

Helena Valentová, vedoucí senzorické laboratoře VŠCHT, Praha: Nevadí mi jejich obal, ale obsah.

Jan Vala, televizní moderátor, Praha: Bohužel je to rána do vazu snahám o vyšší kulturu vína.
Autor:


Témata: Morava, Test iDNES.cz


Hlavní zprávy

Další z rubriky

Druhé finálové utkání hokejové extraligy mezi Kometou a Zlínem (18. dubna)...
Podniky diskriminovaly nevidomé i fanoušky Komety, odhalila inspekce

Česká obchodní inspekce zjistila v prvním čtvrtletí pět případů diskriminačního jednání v obchodech a restauracích. Inspektoři za to uložili tři pokuty v...  celý článek

Ilustrační snímek
Test „havajských“ pizz: obrovské rozdíly v množství šunky a ananasu

Nejbohatší mražená pizza má dvakrát více šunky než ta nejchudší. A jedna čerstvě připravená chutnala hůř než vítěz mezi pizzami z mrazáků. I to ukázal test...  celý článek

(Ilustrační snímek)
Češi nakupují na webu jako diví, za šest měsíců utratili 46 miliard

Internetoví prodejci letos předpokládají, že jejich obrat poprvé překročí magickou stomiliardovou hranici. Výsledky za první pololetí ukazují, že k tomuto cíli...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.