Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu

VIDEO: Coca-Cola oblékla své lahve do milionů různých obalů

  10:53aktualizováno  10:53
Začalo to křestními jmény a různými přezdívkami na etiketách lahví. V Izraeli šla Coca-Cola ještě dál. Marketingovou akcí se pokusila ještě víc personalizovat své výrobky. Proto oblékla lahve light verze své koly do milionů různých obalů, ve všech velikostech.

Vytvořila speciální algoritmus, který umožní tiskárnám uvažovat jako designér a vytvářet různé potisky etiket. „Neexistují dvě lahve, které by vypadaly stejně,“ tvrdí firma ve svém reklamním videu.

Spuštění kampaně bylo doprovázeno mimo jiné stovkami billboardů, z nichž každý vypadal jinak. Reklama vyvolala podle Coca-Coly velkou odezvu na sociálních sítích. Firmě díky novince narostly prodeje o 2,1 procenta.

Autor:


Témata: Cukr


Hlavní zprávy

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2016 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je součástí koncernu AGROFERT ovládaného Ing. Andrejem Babišem.