Ilustrační foto.

Ilustrační foto. | foto: Prima Family

Coca-Cola chystá vlastní mléko. Výživnější a méně sladké

  • 73
Lídr trhu nealkoholických nápojů Coca-Cola chystá vlastní značku mléka Milka-Cola Fairlife. Produkt, který bude mít o polovinu více bílkovin a o třetinu méně cukru, bude stát dvojnásobek toho, co klasické mléko. Bude se prodávat zatím jen v USA.

Coca-Cola se pustila do mlékárenského byznysu. Její novou značku Milka-Cola bude vyrábět firma Fairlife, na americkém trhu se objeví příští měsíc. Výrobek bude stát dvojnásobek toho, co normální mléko. Bude ale obsahovat o polovinu více bílkovin a o třicet procent méně cukru. Píše to britský The Guardian.

„Chvíli budeme do mlékárenství investovat, abychom vybudovali značku, takže z toho několik let peníze nepotečou. Ale platí to, co u naší značky čerstvých džusů Simply  - když něco děláte dobře, tečou z toho peníze později,“ řekl šéf zákaznických služeb Coca-Coly Sandy Douglas minulý týden na konferenci pro investory.

Podle obchodního magazínu Dairy Today klesly prodeje mléka v USA v poslední dekádě o osm procent. A polovina dospělých Američanů mléko nepije.

Podle mluvčí mlékárenské firmy Fairlife se zatím neplánuje výrobek prodávat i jinde než ve Spojených státech. Coca-Cola má stále bolestnou vzpomínku z roku 2004 na neúspěšný pokus prodávat ve Velké Británii pod značkou Dasani balenou kohoutkovou vodu.