Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Coca-Cola z pytlíku? Nesmysl, píše firma na Twitteru

  10:49aktualizováno  9. července 18:07
Vypadalo to na velkou obalovou revoluci. V agenturách se v neděli objevila zpráva, že Coca-Cola začne prodávat své nápoje v rozložitelných pytlících. Zprávu navíc podporovalo i video. Po pár hodinách ale firma novinku popřela na svém twitterovém účtu.

Nová budoucnost Coca-Coly, bude se prodávat v pytlících. | foto: YouTube

"Coca-Cola neprodává kolu v plastových sáčcích. I když je to kreativní, to, co píšete, prostě není pravda," krátce konstatovala společnost na Twitteru na účet zpravodajského webu MSN či britského listu Daily Mail.

Tweet Coca Coly

Právě s odkazem na server dailymail.co.uk převzala v neděli zprávu i ČTK a od ní v rámci placeného servisu i další české zpravodajské weby včetně iDNES.cz. Na britském webu je už článek smazaný a jeho původní náhled je dostupný jen v archivu vyhledávače Google.

Coca-Cola odmítá i možnost, že by video vypustila do světa sama, aby tak rozvířila povědomí o značce. "Coca-Cola není autorem videa, které naznačuje přítomnost nápoje v plastových sáčcích a neodpovídá za jeho šíření," řekla iDNES.cz Daniela Paličková z českého zastoupení firmy.

"Nevyjadřujeme se k možným novým myšlenkám, dokud není rozhodnuto o jejich realizaci," dodala.

Článek o Coca Cole v Daily Mail

Článek o Coca-Cole v Daily Mail, kliknutím zvětšíte.

Daily Mail původně uváděl, že podle Coca-Coly jsou rozložitelné plastové sáčky levnou alternativou k plechovkám a lahvím a nezatěžují životní prostředí tolik jako tyto dosavadní typy obalů.

Sáčky měly napodobovat tvar lahve, který se stal jedním z poznávacích znamení Coca-Coly a který za asi sto let, kdy se tak nápoj začal prodávat, neprošel výraznějšími změnami.

Do pytlíků kolu i další nápoje stáčí pouliční prodejci v řadě zemí Jižní Ameriky či Asie. Společnost údajně tento trend zaznamenala a rozhodla se vyrobit vlastní plastové obaly a používat je po celém světě, psal dailymail.co.uk.

Americký nápojový gigant je největším výrobcem nealkoholických nápojů na světě. Vlastní více než 500 značek sycených i nesycených nápojů. Kromě hlavní značky Coca-Cola jí patří třeba značky Fanta nebo Sprite. Nápoje prodává ve více než 200 zemích světa.

Autoři: , ,




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Bill Gates (25. září 2013)
Gates zchudl téměř o pět miliard dolarů, věnoval je na charitu

Nejbohatší člověk světa daroval na charitu prostřednictvím akcií Microsoftu 4,6 miliardy dolarů (asi 102 miliard korun). Podíl Billa Gatese ve firmě se tak...  celý článek

Donald Trump přivítal ve svém sídle čínského prezidenta s chotí. (6.4.2017)
Přezkum duševního vlastnictví nesmí poškodit obchod, vzkázala Čína Trumpovi

Čína bude bránit své zájmy, pokud Spojené státy poškodí vzájemné obchodní vazby, oznámilo čínské ministerstvo obchodu. Reagovalo tak na memorandum podepsané...  celý článek

Zemědělský podnik v Brništi má se svými kravami druhou nejvyšší mléčnou...
Zakladatel eBaye chce mléčnou farmu na Havaji. Obyvatelé jsou proti

Snaha snížit závislost obyvatel Havaje na dovozu potravin z pevniny nezískala takový ohlas, jaký by si asi zakladatel eBaye Pierre Omidyar představoval. Na...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.