Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


Contactel klade důraz na kvalitu služeb

  13:07aktualizováno  13:07
Telekomunikační společnost Contactel se stala členem evropské organizace European Foundation for Quality Management (EFQM). Její program kvality tak podléhá pravidlům této prestižní organizace. Contactel se tímto veřejně zavazuje k monitorovat spokojenost svých zákazníků, uplatňovat tyto poznatky při rozšiřování nabídky svých služeb a zdokonalování zákaznického servisu a zároveň soustavně zlepšovat komunikačních proces.

Členství v EFQM navíc Contactelu umožňuje aktivně se podílet na vytváření evropských standardů kvality a vyhodnocovat řadu dalších výkonnostních ukazatelů.

European Foundation for Quality Management je nezisková organizace založená v roce 1989. V současné době působí pod záštitou Evropské komise a soustřeďuje se výhradně na podporu evropských firem.

Organizace uděluje Evropskou cenu za kvalitu na základě podobných kriterií, podle kterých se v USA uděluje cena Malcome Baldridge National Quality Award.

Členy EFQM jsou přední evropské společnosti, mezi nimi British Telecom Plc, Deutsche Telecom AG, France Telecom, NOKIA, Ericsson Telecommunicatie BV, Xerox Ltd., Volkswagen AG, KPMG, Hewlett-Packard Ltd., PriceWaterhouseCoopers či Siemens AG.

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Makro. Ilustrační snímek.
Makro shání stovky lidí. Pokladním zvýšilo mzdy o devět procent

Letošní vlna přidávání v obchodech s potravinami dorazila i do Makra. Velkoobchodní síť navýšila od července mzdy zaměstnancům v průměru o 8,5 procenta,...  celý článek

True Gault
Aplikace vytvoří pomocí skenu nohou dokonale padnoucí lodičky

Dámské boty na podpatcích už nemusí být nepohodlné. Newyorský start-up True Gault představil vůbec první aplikaci pro iPhone, která naskenuje nohy a vytvoří...  celý článek

Vozíky si následně převezmou pracovníci vyskladňující zboží. Ti opět skenují...
Amazon přidá na hodinové mzdě desetikorunu. Vedoucí si polepší o 6 procent

Americký internetový prodejce Amazon zvýší v Česku od září nástupní mzdu o osm procent. Hodinová sazba se tak zvýší na 135 korun, vedoucím týmu stoupne o 5,9...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.