Klávesové zkratky na tomto webu - základní
Přeskočit hlavičku portálu


ČSA ruší dalších šest linek, končí i Curych nebo Bělehrad

  11:44aktualizováno  13:27
České aerolinie pokračují v zeštíhlování. Od konce října s příchodem zimního letového řádu zruší dalších šest linek. Firma už oznámila svým prodejcům konec linek do Curychu, Bělehradu a italské Bologne, všechny tři destinace už zmizely i z rezervačních systémů.
Ilustrační snímek

Ilustrační snímek | foto: Jiří Benák, iDNES.cz

Podle serveru Airlineroute.net nebude firma provozovat přes zimu ani spojení do francouzského Bordeaux a Marseille a skončí také linka do Benátek. Ani jedno z těchto měst není v nabídce v rezervačním systému na zimu, linka do Marseille ale byla už v minulosti provozována jen přes léto jako sezonní.

Firma končí i s linkou do Tel Avivu, kde prohrála souboj o přepravní práva s Travel Servicem. V letovém řádu chybí i letos zrušené lety do Káhiry a Damašku.

"České aerolinie pokračují v avizované proměně své dopravní sítě a redukci nejztrátovějších linek. V této souvislosti se rozhodly s platností od zimní sezony dále nenabízet pravidelné letecké spojení do Bělehradu, Curychu a do Bologne. V případě Marseille, Benátek a Bordeaux jde o sezonní linky, proto s jejich provozem společnost počítá do konce platnosti letního letového řádu, v zimě operovány nebudou," potvrdila mluvčí ČSA Hana Hejsková.

Se zrušením linek přijdou cestující z Prahy o některá přímá spojení. Jiný dopravce není například na linkách do Bělehradu a Bologne. Na ostatních alternativa je, ale lze očekávat, že slabší konkurence nebude tlačit dopravce k příliš levným tarifům.

Vedení ČSA už dříve avizovalo, že další redukce linek ještě přijde. ČSA se postupně zmenšují na čím dál menšího a méně významného dopravce.

Podle Hejskové však České aerolinie naopak počítají s tím, že "v nadcházejícím období svůj letový řád rozšíří o další novinky, mezi nimi o další dálkové spoje".

Autor:




Hlavní zprávy

Další z rubriky

Novými značkami se na dálnici u Větrného Jeníkova musí šoféři řídit od
Do opravy D1 se poprvé pustí Kazaši s Italy s cenou 146 milionů za kilometr

Dálnici D1 mezi Humpolcem a Větrným Jeníkovem opraví sdružení tvořené italskou firmou Toto Costruzioni Generali, kazašské SP Sine Midas Stroy a české stavební...  celý článek

Vlaková souprava Locomore.
Český dopravce Leo Express vstupuje na německý trh. Koupil Locomore

Český dopravce Leo Express přebírá podle magazínu Spiegel berlínskou železniční společnost Locomore, která je v insolvenci. Jezdit bude na trase mezi Berlínem...  celý článek

Osobní železniční dopravu mezi Prahou a Ostravou poskytují nově tři...
První třídou jezdí stále více lidí, cestující si za pohodlí rádi připlatí

Roste zájem o dražší jízdenky ve vlacích. Češi si ochotněji připlácí za pohodlnější jízdu a nadstandardní zacházení. Počet cestujících v první třídě vzrostl...  celý článek

Najdete na iDNES.cz



mobilní verze
© 1999–2017 MAFRA, a. s., a dodavatelé Profimedia, Reuters, ČTK, AP. Jakékoliv užití obsahu včetně převzetí, šíření či dalšího zpřístupňování článků a fotografií je bez souhlasu MAFRA, a. s., zakázáno. Provozovatelem serveru iDNES.cz je MAFRA, a. s., se sídlem
Karla Engliše 519/11, 150 00 Praha 5, IČ: 45313351, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl B, vložka 1328. Vydavatelství MAFRA, a. s., je členem koncernu AGROFERT.